Jump to content

Recommended Posts

Ok ik heb niet zoveel verstand van php etc, dus hou het graag simpel.

Zoals ik al in het engelse forum had aangegeven, is dat alle categoriën ineens verdwenen waren in de front office maar nog wel aanwezig waren in de back office.

Nu staat het currency block ook op een hele rare plaats, zie: www.jetspro.net
En bij het specials block lijkt de tekst achter andere tekst door te lopen.
En als laatste, bij het referral veld. Heb ik de optie gekozen dat er drie vrienden tegelijkertijd kunnen worden uitgenodigd. Vul ik één veld in en ik vink het blokje aan, doet hij het prima. Vul ik meerde velden in doet ie het niet en zegt hij dat ik het blokje moet afvinken (wat ik al gedaan heb).

Dus zou iemand mij a.u.b. uit de brand kunnen helpen? Of anders even een kijkje willen nemen op de server als we er hier niet uitkomen?

Mijn hartelijke dank alvast!

Link to comment
Share on other sites

Ineens kan niet, je zult iets gedaan hebben wat de boel in de war heeft gestuurd.

Ik heb liever dat als je meerdere verschillende problemen hebt je dit in aparte topics doet, dat verduidelijkt de oplossingen, ook voor anderen die je topics in de toekomst lezen.
Je hebt dan ook minder kans dat problemen "blijven liggen".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik heb hetzelfde probleem. Als ik meer dan 1 vriend definieer in het referral program scherm krijg ik de foutboodschap 'Please mark at least one checkbox ' echter de flag to agree with the conditions in aangevinkt. Bij het definieren van 1 vriend is er geen probleem. RobV hoe heb je dit opgelost.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ook een probleem met de link die in de invitation email verzonden naar de persoon die uitgenodigd is. Als je daar op klikt blijft de browser hangen en kan ik in een nieuw tabblad niet meer naar de shop gaan tenzij ik de browser helemaal afsluit. Hebben jullie ook dit probleem en weten jullie misschien de oplossing. De browser die ik gebruik is IE7. Alvast bedankt.

Vergeet wat ik hier geschreven heb. De link werkte niet omdat ik reeds een sessie openhad met mijn shop.

Het probleem met meerdere vrienden en de checkbox blijft wel geldig.

Link to comment
Share on other sites

Heb ik gedaan maar zoals ik verwachte heeft dit het probleem niet opgelost. Een ander idee? Het is jammer dat RobV niet reageert aangezien hij hetzelfde probleem had maar hij het opgelost heeft.


Misschien even via zijn shop contact zoeken?

Vergeet dan niet de oplossing hier te plaatsen :)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...