Jump to content

*LØST* Manglende moduler


CarstenK

Recommended Posts

Hej álle.

Jeg er helt ny indenfor området så har kun arbejdet med Prestashop i ca. 2 uger. Jeg har via Back Office forsøgt at importere et facebook like modul. Efter den succesfuldt havde importeret modulet skete der bare det, at absolut ingen af modulerne er synlige mere :-( Hvad kan der være galt.

Mvh

CarstenK

Link to comment
Share on other sites

Lyder mystisk - var bange for, om du måske have version 1.4 og modulet måske ikke var kompatibelt, men det skulle jo ikke være tilfældet. Mit bedste bud er, at du indlæser backup og bruger et andet modul i stedet.

Jeg bruger vedhæftede modul, og det virker i hvert fald i begge mine shops (hhv. version 1.2.5 og 1.3.1.1)

facebooklike.tar

Link to comment
Share on other sites

Hvordan gør jeg lige det med backup?

Det underlige er at hvis jeg går ind i moduler og trykker på positioner så dukker alle modulerne og og jeg kan flytte på deres placeringer. Kan bare ikke installere og deistallere :-(

Link to comment
Share on other sites

At indlæse backup kræver, at du jævnligt har taget backup af din butik og din database - har du det?

Jeg ved ikke, om der er andre, der har prøvet noget tilsvarende før, altså at modulerne kan ses men ikke installeres og afinstalleres. Det lyder godt nok mystisk. Måske er der andre i forum, der kan byde ind med en mulig årsag.

Link to comment
Share on other sites

Har søgt som en gal på div. fora og kan se at nogle har haft held med at slette det nyeste installerede modul via FTP. Jeg har fundet modulet men kan ikke slette det. Får denne fejl

Error: can not delete directory /html/prestashop/modules/blockfblikebox, check permissions and owner

Hvordan ændrer jeg rettighederne så jeg kan slette modulet?

Link to comment
Share on other sites

Har søgt som en gal på div. fora og kan se at nogle har haft held med at slette det nyeste installerede modul via FTP. Jeg har fundet modulet men kan ikke slette det. Får denne fejl

Error: can not delete directory /html/prestashop/modules/blockfblikebox, check permissions and owner

Hvordan ændrer jeg rettighederne så jeg kan slette modulet?


I FTP, højreklik på modulet og vælge Fil attributter, så får du en popup. Prøv at ændre rettighederne til 777 og se, om du så ikke kan få lov til at slette modulet
Link to comment
Share on other sites

Hver gang jeg ændrer den til 777 og skriver submit ser umiddelbart ud till at den accepterer det. Men prøver jeg derefter at slette får jeg samme fejl. Går jeg herefter tilbage til rettigheder hedder den stadig 755

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...