Jump to content

Module Synchronisation flux/commandes Amazon


Recommended Posts

Bonjour,

Je cherche un module pour synchroniser mon stock et mes commandes avec Amazon ainsi que d'autres places de marché (mais en considérant seulement Amazon dans un premier temps).

Le module Amazon Market Place est disponible au coût de 199€ HT, mais présente un très grand nombre d'avis négatifs, et également de retours négatifs sur le forum. 

Je souhaitais avoir votre avis sur ce module, la qualité du SAV s'est-elle améliorée ? Facilité de configuration, d'utilisation, résolution problèmes... ?

Avez-vous d'autres modules à conseiller pour la synchro des commandes et du stock avec d'autres places de marché ?

Merci d'avance !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 4/20/2019 at 4:11 PM, Philippe_th said:

Hello,

I am looking for a module to synchronize my stock and my orders with Amazon as well as other market places (but considering only Amazon at first).

The Amazon Market Place module is available at a cost of € 199 excluding tax, but has a very large number of negative reviews, and also negative feedback on the forum. 

I wanted to have your opinion on this module, the quality of the service has it improved? Easy configuration, use, resolution problems ...?

Do you have other modules to recommend for the sync of orders and stock with other market places?

Thank you in advance !

Bonjour,
Vous trouverez diverses extensions de marché sur la page officielle de l'addition de prestashop que vous pouvez vérifier ... en fonction de vos besoins.

Merci

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...