LRshop Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 I vilken .tpl-fil hittar jag 'header_user_info', (Välkommen, Logg in)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Ta för vana att ha källkoden tillgänglig på din egen dator, då är det enkelt att söka i filerna efter strängar. Du hittar förmodligen strängen i blockuserinfo.tpl Link to comment Share on other sites More sharing options...
LRshop Posted March 20, 2011 Author Share Posted March 20, 2011 Jag har allt localt på egen dator och har gått gennom alla filer (men det är ju lett att överse nåt). Dock har jag inte blockuserinfo.tpl nånstans.........? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Den bör ligga i modules/blockuserinfo/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
LRshop Posted March 20, 2011 Author Share Posted March 20, 2011 Oj. där var det också en hel hög med filer.....!Jag hittade den, Tackar! (Detta kan bli svårt.......) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts