Jump to content

Paypal i 1.4


YvonneM

Recommended Posts

Jag håller på att starta upp min webshop och uppgraderade till 1.4 i går. Vad jag sedan inte får att fungera är nån Paypal modul.

Jag får detta felmeddelande om jag använder "Paypal v2.4"

PayPal - In order to REMOVE this warning, please uninstall and remove the PayPalAPI module., You have not completed the last steps to activate your PayPal account. Please... (sen syns inte resten av felmeddelandet)

Paypal fungerade innan och jag har fyllt i alla uppgifter igen för säkerhets skull. Dessutom står detta felmeddelande när jag försöker konfugurera modulen.

"Please do not use, and remove PayPalAPI module."

Verkar ju som de inte vill att jag ska använda den ???


När jag testar att använda PayPalAPI modulen, så får jag ett meddelande vid utcheckningen att det saknas ett template och att den därför inte kan visas.
Jag hittar ingenstans vart det ska bockas i (som det finns på den andra modulen)

Nu är inte jag så kunning att jag vet vilken av dessa moduler jag ska försöka få att fungera, mitt webhotell har vad som krävs för att köra API varianten.

Nu törs jag inte heller avinstallera nån av modulerna för jag är inte säker på vilken jag ska ha och hur man får tillbaka den man tagit bort.

Sorry för alla frågor...

/Yvonne

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...