Jump to content

Levertijd aanduiding van 2-3 dagen -opvoorraad bij de leverancier


aliasali

Recommended Posts

Heren/dames

ik ben erg benieuwd of er al een module gemaakt is dat men kan zien over het verwachte levertijd ( Levertijd aanduiding van 2-3 dagen -opvoorraad bij de leverancier) van een product wat je ook ziet bij ander webshop's.

Zo niet, kan iemand mij verder helpen want wil graag z'n soort aanduiding bij mij, om mijn voorraad te minimaliseren.

vriendelijke groeten
aliasali

Link to comment
Share on other sites

Als je je produkt aanmaakt ( of veranderd) kun je toch aangeven wat de levertijd is? Of begrijp ik het verkeerd.

Ik heb naar normaal "op voorraad" staan. Mocht er op een gegeven moment te hard lopen, dan moet ik dus gauw bestellen, en dan verander ik de tekst "op voorraad" naar "2-3 dagen" ( let op, geen "levertijd 2-3 dagen" neer zetten, anders staat het er 2x)

Zoals ik al zei, misschien begrijp ik het verkeerd, dan moet je het maar als niet verzonden beschouwen.....:-)

Link to comment
Share on other sites

Als je je produkt aanmaakt ( of veranderd) kun je toch aangeven wat de levertijd is? Of begrijp ik het verkeerd.

Ik heb naar normaal "op voorraad" staan. Mocht er op een gegeven moment te hard lopen, dan moet ik dus gauw bestellen, en dan verander ik de tekst "op voorraad" naar "2-3 dagen" ( let op, geen "levertijd 2-3 dagen" neer zetten, anders staat het er 2x)

Zoals ik al zei, misschien begrijp ik het verkeerd, dan moet je het maar als niet verzonden beschouwen.....:-)


bedantk voor je reaktie,

het volgende probleem daar me is als je aan geeft dat je nog 3 producten heb van een product en een klant besteld wel 4 dan verschijnt er niet op dat moment 2-3 werkdagen levertijd, pas op het moment dat het is afgerekend en iemand anders hetzelfde product wil bestellen komt dit wel in beeld?? is dit een bug of doe ik wat fout?

mvg
Link to comment
Share on other sites

Ik heb even mijn webshop gekeken.

Voorraad staat op 100 in de BO

Levertijd: 2-3 dagen

Ik ga naar de shop, FO, en bestel er 101, dan krijg ik een popup, met de mededeling dat er niet genoeg voorraad is. Bestel ik er dus 100, dan kan ik deze wel in het mandje gooien.

Ik zit met 1.3.3

Link to comment
Share on other sites

ok dat is dan vreemd, bij ons gaat het niet zoals hoort.

Nog een vraagje is het dan mogelijk om bij categorieën meerdere keuzes als voorradig en uitverkocht plaatsen.
het gaat mij er namelijk om dat ik van de 100 producten 50 wel op voorraad heb en 50 niet op voorraad. de producten die niet op voorraad zijn moet er staan 2 tot 3 werkdagen levertijd en bij voorraad voorradig, maar dan bedoel ik bij het product overzicht niet bij het product zelf, is dit mogelijk denk je,

of dat we uitverkocht veranderen we in 2-3 werkdagen en dat er een mogelijkheid bestaat dat de bestel button blijft staan.

mvg

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, het eerste stukje, weet ik niet of dat kan, volgens mij niet, nooit geprobeerd.

Je kunt wel instellen, dat ook al is de voorraad op, dat je toch kunt bestellen.

Tekst wanneer in Back-order besteld kan worden:
Wanneer niet op voorraad: Bestellingen niet toestaan

Bestellingen toestaan

Standaard: Bestellingen niet toestaan (zoals ingesteld in Voorkeuren)


Zoals je ziet, standaard staat dat op bestellen niet toestaan, maar dat is een kwestie van veranderen.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...