Jump to content

[LØST] Product accessories, hjælp til placering af modul


Prestafan1234

Recommended Posts

Hej

Jeg har hentet dette modul der gør at krydssalgsprodukter kan vises i højre side under læg i kurv eller efter sigende også nederst - ovenover Mere info fanebladet.
Jeg har længe haft modulet til at stå til højre, men nu er jeg ved at lave nogle ændringer som gør, at jeg hellere vil have at modulet skal stå under selve produket, men ovenover Mere info fanebladet.

Dette skulle kunne lade sig gøre ved at flytte modulet til product footer hook. Dette har jeg gjort, men jeg kan bare ikke få det til at virke - se skærmdumps.

LØST: Hvis man skriver al sin beskrivende tekst på produktet i feltet kort beskrivelse og lader feltet Beskrivelse være tomt, så vises krydsalgsprodukterne som et enkelt faneblad, idet fanebladet Mere info så forsvinder.
Og det er faktisk lige præcis dette jeg er ude efter (synliggørelse af mine produkttekster, så man ikke skal scrolle for at se dem)

40251_nBWbNi8modeGri1ym7WA_t

40252_W6mjcikOcqdoxejYB2G0_t

40253_kQh4mPsTJbcRrVGDxvmt_t

Link to comment
Share on other sites

Og så er det jo, at jeg ikke kan forstå, at der er så meget forskel på dine og mine sider.

Jeg kan da sagtens have udfyldt feltet beskrivelse, og så alligevel have krydssalgsprodukter, som du ønsker.

F. eks. http://www.mirasdukketoej.dk/product.php?id_product=323


Jamen i det her tilfælde, er det fordi jeg ikke kalder en spade for en spade ;-) Jeg skrev krydssalgsprodukter (hvilket der er et indbygget modul til i Prestashop). Det modul jeg bruger, svarer til det du har i højre side (Product accessories), som du kan flytte til at sidde der hvor du har dine krydssalgsprodukter. Dette kunne jeg ikke få til at virke, når der var tekst i beskrivelse.
Jeg har det pt. kun på min testshop, for efter jeg har ændret mit design skal udseendet på .tpl-filen til product accessories også ændres for at det ser pænt ud. Så i min live shop ser min side ud som din - dog minus de "rigtige" krydssalgsprodukter.
Link to comment
Share on other sites

Og så bliver jeg jo lidt forvirret.

For modulet "Krydssalgsprodukter" har jeg aktiveret. Det er det, som står med "Kunder, som har købet dette produkt...."

"Product footer" har jeg ikke. Er det fordi du er på vej mod version 1.4 i din testversion?

Link to comment
Share on other sites

Nej, stadig version 1.3.1.1 også i test.

Har du ikke en Hook der hedder Product footer? Det er her man skal placere modulet for at det bliver vist der hvor du har krydssalg. Prøver lige med et (grimt) skærmdump fra min testshop. (synes dog stadig, at det ser anderledes ud på siden hvor man downloader modulet, men skærmdump 2 løser rent faktisk mit problem)

P.S. Jeg har jo så også fjernet knappen på kort beskrivelse, så man ikke kan klikke Mere - hvor den normalt scroller ned og viser teksten på fanebladet Mere info

40314_ljNAq06UIQHA10rT8PQk_t

40315_gcqwk4XSEwRdk2t4mSUk_t

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Hvad så hvis man f.eks. også bruger feltet "udvidet info" Er der så ikke en måde hvor man kan få de to "felter" til at skifte plads. Så "tilbehør" feltet bliver vist først. Og kunden skal derefter selv trykke på "udvidet info"

 

(ved ikke om man kan skrive videre på tråd som er markeret som løst. Men tog chancen).

 

Kim

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...