Jump to content

Belastingen


Cybertopia

Recommended Posts

Goedenavond,

Ik heb een kleine onderneming dat vrijgesteld is van BTW-aangifte. In de praktijk wil dit zeggen dat ik producten en diensten verkoop zonder BTW. Producten die worden verkocht, koop ik met BTW aan. Hierdoor mag ik nergens een melding van BTW/belastingen vermelden op al wat de klant tezien krijgt.

Vriendelijke groet

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ik zal het nogmaals moeten uitleggen aan iemand die niet up to date is. Ik ontduik helemaal geen belastingen. Ik betaal ze namelijk zelf alvorens ik iets verkoop. Voor diegenen die het nog niet weten hoeft men maar één keer belastingen te betalen!

Mocht je iets willen/kunnen bijleren mag je deze link volgen! https://financien.belgium.be/nl/ondernemingen/btw/btw-plicht/vrijstellingsregeling

Zonde dat sommige personen die niet weten waarover ze praten heel de prestashop community in haar groei beperken!

Link to comment
Share on other sites

Dag Cybertopia,
U gebruikt (gok ik) Prestashop 1.7 dan is er inderdaad geen blockcart.tpl te vinden. Als ik u goed begrijp kunt u deze regels weghalen in "themes/classic/templates/checkout/_partials/cart-summary-totals.tpl". Daar staat als het goed is een block cart_summary_tax, deze kan u dan weghalen.

Overigens was er een 'trol' bericht onder uw post geplaatst, deze kunt u gewoon negeren.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...