Jump to content

Iemand ervaring met PostNL verzendmodule?


Recommended Posts

hallo,
Wij zijn bezig een nieuwe Prestashop samen te stellen versie 1.7.5  voor onze huidige verouderde webshop.
Onze klanten komen voor 10% uit NL, 40% uit DE, en 50% EU/wereldwijd

Wij zoeken een verzendmodule die het mogelijk maakt dat onze internationale klanten bij het afrekenen in de winkelwagen
direct de verzendkosten zien, berekend aan de hand van het gewicht van de bestelling in de winkelwagen en berekend naar de landzone van de klant.

Ik ben al langere tijd bezig om een goede (betaalde) verzendmodule te vinden. Ik dacht deze gevonden te hebben in een gekochte DHL (expres) verzendmodule
maar deze werkt helaas niet voor onze internationale shop. Communicatie met de ontwikkelaar ervan verloopt slecht omdat ontwikkelaar heel gebrekkig Engels spreekt.

Ben nu aan het kijken naar de PostNL verzendmodule, de omschrijving zegt dat de module aan de hand van gewicht de verzendprijzen toont, en de ontwikkelaar schrijft dat
de module ook zou werken voor het tonen van verzendkosten naar buitenland. Maar in hun demo office kan ik dit helaas niet terug vinden, dus ook niet testen.

Heeft iemand ervaring met deze PostNL verzendmodule?
PS:  andere verzendmodules zoals SendClould, Wuunder, ParcelPro, kunnen dit niet, wel vanuit de backoffice een koppeling om pakketten verzenden, maar dat is niet wat ik zoek.
Alvast bedankt!

mvg
Brigitte

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...