Jump to content

Product automatisch in winkelwagen toevoegen


Monique Richter

Recommended Posts

Beste,

Sinds enige tijd bieden wij telefoons aan. Echter moet hier een thuiskopieheffing op zitten. 

Nu is mijn vraag hoe je de thuiskopieheffing automatisch in de winkelwagen zet als klanten een telefoon bestellen. Ik heb geprobeerd om een winkelwagenregel aan te maken, echter krijg ik hier dan alleen een gift en gaat het te betalen bedrag van de thuiskopieheffing van het bedrag van de telefoon eraf. 

Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is, zo niet hoor ik dit graag.

Alvast bedankt!

Groet,

Monique 

Link to comment
Share on other sites

Dag Monique,

U heeft 2 opties:

U kunt voor telefoons het product aanpassen naar "Pakket van bestaande producten".
Dus u kunt eerst een product maken genaamd "Thuiskopieheffing" (en deze eventueel nergens zichtbaarmaken).
Dan kunt u voor elke product waar dit van toepassing is deze toevoegen.

Optie twee, is simpelweg van deze producten een combinatie product maken, en hierbij een meerprijs te geven.

Link to comment
Share on other sites

Hallo Inform-All,

Bedankt voor uw reactie! Door te kiezen voor optie twee is het niet zichtbaar genoeg voor onze klanten (lezen is immers moeilijk). Zou u optie een verder kunnen toelichten? Ik heb namelijk al een product gemaakt met de naam thuiskopieheffing en deze staat ook nergens zichtbaar. 

Link to comment
Share on other sites

Ik ga er vanuit dat u Prestashop 1.7 gebruikt.

Dan kunt u in de backoffice naast de naam van het product in plaats van "Standaardproduct"  er een "Productpakket" van maken. 
Vervolgens verschijnt er dan een extra optie waar u een 2de (of meer) producten kan toevoegen. Op deze plek kan u dus de heffing selecteren.
Meer info (in het Engels) kan u HIER lezen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...