Jump to content

Software


jgk-dk

Recommended Posts

Jeg sidder med dreamweaver på den ene pc og E-texteditor på en anden.
Er man ikke en "haj" til css er dreamweaver klart at foretrække, mens med E-texteditor skal kunne sine koder. Faktisk er den en kopi af Textmate til Mac :-)

Der er "indbygget" ftp i dem begge så man kan arbejde direkte på serveren

Link to comment
Share on other sites

Notepad ++ har jeg downloadet ligesom EI Devolper Toolbar, dreamweaver har jeg ikke.

Når man kun har rodet lidt med frontpage er alle disse koder nye og ukendte derfor spørgsmålet.

Der må da være nogle programmer som kan vise et modul og hvor man evt. skal rette i dem.

For dem der hjemmevant i dette miljø er alting jo let.

mvh

Jan

Link to comment
Share on other sites

EI Devolper Toolbar hedder den.

Det der er rimeligt forvirrende er at der en del ukendte kald i et modul i forhold til hvad jeg kender til.


IE Developer Toolbar (Internet Explorer ;-)
Men den bruges jo heller ikke til at rette "kald i moduler" (forstår ikke helt, hvad du mener med dette??) Den bruges til at rette styling i din shop, eller f.eks. se stien til et billede - altså kort sagt til at finde ud af, hvor i dit stylesheet du skal rette mht. styling, farver og tildels placering af elementer (noget af sidstnævnte rettes i tpl filer).

Men ikke noget med kald af moduler - selve koden i shoppen skal rettes i php-filerne. Men hvad er det du har behov for at rette helt præcist? Så ville det også være lidt nemmere at svare mere præcist på dit spørgsmål.
Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke en testshop kørende pt., så jeg kan desværre ikke lige installere og se, hvad modulet går ud på. Jeg vil tro, at du kan finde og rette Price til antal i BO under oversættelser og Moduloversættelser.

Det med URL vil jeg mene, du kan finde i maofree_foundbetterprice.tpl, hvor du kan prøve at slette linie 39-42


{l s='Product page URL' mod='maofree_foundbetterprice'}:
               <input type="text" id="foundbetterprice-url" name="url" value="{if isset($smarty.post.url)}{$smarty.post.url|escape:'htmlall':'UTF-8'}{/if}" />



Men tag en backup, inden du går i gang - jeg aner som sagt ikke hvad modulet gør, eller hvordan det ser ud.

Der ligger nogle billeder i maofree_foundbetterprice\maofree_foundbetterprice\css\ui-lightness\images
Så måske er knapperne en af disse? Hvis det er tilfældet, retter du grafikken til, gemmer med samme navn så du overskriver og uploader billederne igen.

Link to comment
Share on other sites

Pas.... Aner ikke, hvilken fejlrapport du hentyder til.
Vi kender jo ikke alle moduler, som man kan downloade. Du bliver nødt til at hjælpe os noget mere på vej i form af skærmdumps af dine fejl og en URL til din shop. Ellers skal man jo installere alle moduler og grave dybt i alt, folk har problemer med (ved ikke med andre, men vil tro, at de ligesom jeg hverken gider eller har tid til dette).

Når du giver de detaljerede og fornødne oplysninger, så er der langt flere, der lige gider kaste 5 minutter efter en evt. løsning.

Og en anden løsning er at skrive til vedkommende, som har lavet modulet...

:-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det er det modul jeg kører med - hvad er problemet med det du ikke kan få det til ?
Forstår ikke det er url du vil have slettet ? dvs. at du vil ikke have folk skal send en url til dig hvor prisen er billigere ?
Hvis du har installeret det på din shop så giv mig link så jeg kan se det

Link to comment
Share on other sites

Hej modulet hedder found better price.

Det skal anvendes til at spørge om en pris på egen webside/webshop.

Derfor skal pris ændres til antal
Url til side skal slettes.

Når ovenstående er gjort kommer der stadig en fejlmeddelelse om at der mangler en url???

Den pt kun på en localhost til 1.4 og er rettet til her, se vedhæftet fil

maofree_foundbetterprice.zip

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...