DDD Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 Hejsan,normalt sett så vill jag att alla kunder ska betala via Payson innan jag skickar varorna. Med vissa kunder och vid vissa tillfällen så skulle jag dock vilja ha möjligheten att de betalar via en banköverföring.Finns det något sätt att styra så att bara utvalda kunder får tillgång till ett specifikt betalningsalternativ?MvhHans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 Du kan styra det på kundgrupp, men inte på individuella kunder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DDD Posted March 16, 2011 Author Share Posted March 16, 2011 Hej Patrik,har du lite mer info om hur jag sätter upp det då? Någon modul att installera? Vilka inställningar?MvhHans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Det finns som standard om du kör en någorlunda färsk version. Under Customers->Groups skapar du grupper, sen kan du tilldela grupp på kundnivå. Under Payment så kan du styra vilka grupper som ska ha tillgång till betalmodulerna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts