Jump to content

Fejl ved mængderabat


MR9530

Recommended Posts

Hej alle

Er ny her, så håber jeg starter rigtig ud:-)

Jeg har haft en ekstern konsulent til at lave en webshop til mig. Jeg har selv tastet alle varer ind, og ved en del af mine produkter er der ligeledes tilknyttet mængderabat.

Desværre er min (ex)konsulent typen der er meget lang tid om at svare og må desværre sande her til sidst, at han slet ikke svarer, når der er noget han ikke kan finde ud af - så han er fyret:-)

Nå tilbage til problemet. Jeg har aldrig haft problemer med mængderabat. Men efter min shop er opgraderet til den nuværende version 1.6.1.23 (grundet PHP krav fra One.com), så virker mængderabat pludselig ikke mere. Jeg er desværre i tvivl om hvilken version det sidst virkede på, men som sagt har jeg først opdaget det ved nuværende version.

Har jeg f.eks et produkt til 60 kr og den første mængderabat er 10 kr v/ 3 stk., så burde den vise stykprisen på 50 kr. Det gør den ikke, den viser nu en pris på -52 kr.

image.png.ac8aea5d57136b81e0ca819cf580e36f.png

Jeg har prøvet alle scenarier under specifikke priser, hvor jeg har oprettet det i sin tid, men nu virker det som sagt ikke mere.

Nogen der kender til dette problem og evt. løsning herpå?

Mit skræk scenarie er selvfølgelig jeg skal til at rette i alle de oprettede produkter.

Til orientering kan jeg bevæge mig rundt i backend, men det der ligger bag ved det har jeg desværre ikke forstand på.

Pft.

Mvh

Michael

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...