Jump to content

Geen adres regels in checkout (1.7.4.4)


Recommended Posts

Ben aan het stoeien met m'n nieuwe template, als ik naar de checkout ga, account aanmaak en daarna bij "adressen" kom dan kan ik helemaal geen gegevens invoeren?
Alleen deze velden staan er. Klik ik vervolgens op doorgaan dan krijg ik een 500 server error. Heb al even zitten zoeken in diverse instellingen maar ik kom er niet uit.

Kan het ermee te maken hebben dat ik deze site maak op een subdomein en mijn hoofd webshop momenteel draait op mijn hoofdomein?

geen adresgegevens.png

Link to comment
Share on other sites

        if (!$this->isCached('tm_imagehover.tpl', $this->getCacheId($params['id_product']))) {

        

            $id_lang = $this->context->language->id;

            $id_shop = $this->context->shop->id;

            

            $obj = new Product((int) ($params['id_product']), false, $id_lang, $id_shop);

            $images = $obj->getImages($this->context->language->id);

            

            $_images = array();

            if (!empty($images)) {

                foreach ($images as $image) {

                    if(!$image['cover']) {

                        $_images[] = $obj->id . '-' . $image['id_image'];

                    }

                }

            }

            

            $this->smarty->assign(array(

                'home_image' => $this->context->link->getImageLink($obj->link_rewrite, $_images[0], $params['home']),

                'large_image' => $this->context->link->getImageLink($obj->link_rewrite, $_images[0], $params['large'])

            ));

        }

        return $this->display(__FILE__, 'tm_imagehover.tpl', $this->getCacheId($params['id_product']));

    }

}

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Het probleem zit in prestashop zelf ben ik achter, bij het standaard template heb ik hetzelfde probleem. Heb nu alles opnieuw geïnstalleerd op de nieuwste versie 1.7.5.0 maar dan alsnog krijg ik maar twee adres regels te zien?!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...