Jump to content
pertho

[LØST] Blank side både i backend og front.

Recommended Posts

Jeg har her over middag fået blank side både i backend og front.

Slår jeg debug til, får jeg følgende fejlmeddelelse:

"Fatal error: Uncaught Error: [] operator not supported for strings in /var/www/mirasdukketoej.dk/public_html/classes/db/DbQuery.php:96 Stack trace: #0 /var/www/mirasdukketoej.dk/public_html/Adapter/Adapter_EntityMapper.php(45): DbQueryCore->from('shop', 'a') #1 /var/www/mirasdukketoej.dk/public_html/classes/ObjectModel.php(233): Adapter_EntityMapper->load('1', NULL, Object(Shop), Array, NULL, true) #2 /var/www/mirasdukketoej.dk/public_html/classes/shop/Shop.php(131): ObjectModelCore->__construct('1', NULL, NULL) #3 /var/www/mirasdukketoej.dk/public_html/classes/shop/Shop.php(397): ShopCore->__construct('1') #4 /var/www/mirasdukketoej.dk/public_html/config/config.inc.php(114): ShopCore::initialize() #5 /var/www/mirasdukketoej.dk/public_html/index.php(27): require('/var/www/mirasd...') #6 {main} thrown in /var/www/mirasdukketoej.dk/public_html/classes/db/DbQuery.php on line 96"

Er der nogen, der har en ide om, hvad det kan skyldes? Både backend og front har kørt perfekt hele formiddagen.

Jeg kan tilføje, at jeg også har taget fat i min udbyder om problemet.

Løst.

Unoeuro har opgraderet PHP version fra 7.0 til 7.1.

Det kunne mirasdukketoej.dk  åbenbart ikke klare. Den er p.t. på PS version 1.6.1.7.

Den er midlertidig nedgraderet til PHP version 5.6 (som de lader køre et stykke tid endnu), og jeg har en opgraderingsopgave foran mig.

Frøbutikkerne, som er på PS 1.6.1.17 kører fint med PHP version 1.7.

• Like 1