Jump to content

Producten alleen weergeven op geselecteerde pagina's


Recommended Posts

Wie kan mij helpen met het volgende :) ?
Ik wil bepaalde producten, alleen laten weergeven op een geselecteerde pagina, in dit geval alleen op de subcategorie pagina van desbetreffende product.

Eea even uitgelegd voor alle duidelijkheid :

Ik heb in het top menu de categoriëen staan, desbetreffende categorie noemen we even "A". 
"A" is vervolgens onderverdeeld (als men klikt op de homepage in het top menu, maar de categorie pagina en dan linker menu) in "A.1", A.2" en "A.3".

Ik wil een product alleen laten weergeven op "A.3".
Hiervoor heb ik bij het product aanmaken alle geasoccieerde plekken uitgezet (dus geen home, "A" enz) maar selecteer ik alleen "A.3".
Als ik deze opsla, wordt hij echter ook gewoon weergeven op "A" en niet alleen op "A.3"- dus heb ik dubbele producten bijvoorbeeld.

Hoe kan ik (behalve bij het associeren wat blijkbaar niet werkt) toch zorgen dat producten als deze toch alleen op de gewenste pagina komen en niet in het overzicht komen van de algehele categorie pagina?

Ik draai op 1.7.4.3.

Alvast bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Voor zover ik weet is dit in 1.7 standaard gedrag, immers categorie A1 behoort ook tot categorie A. Het is een nieuwe structuur die standaard zo is geregeld is. Het werkt eigenlijk als een soort van verfijning: 1. Home categorie(alle producten) 2. Onderverdeling in categorie. 3 Verfijning in een subcategorie. In dit geval hoort 2 en 3 bij 1.

Ik weet niet of het is aan te passen. Wellicht met codering, maar daar heb ik geen kaas van gegeten.

Link to comment
Share on other sites

On 1/3/2019 at 1:18 AM, Curious said:

Voor zover ik weet is dit in 1.7 standaard gedrag, immers categorie A1 behoort ook tot categorie A. Het is een nieuwe structuur die standaard zo is geregeld is. Het werkt eigenlijk als een soort van verfijning: 1. Home categorie(alle producten) 2. Onderverdeling in categorie. 3 Verfijning in een subcategorie. In dit geval hoort 2 en 3 bij 1.

Ik weet niet of het is aan te passen. Wellicht met codering, maar daar heb ik geen kaas van gegeten.

Curious, helaas dus niet standaard in 1.7 :(  of in ieder geval, ik zou het dus juist anders willen.

Producten worden evengoed op beide pagina's ( en op de algehele categorie pagina en op de sub categorie pagina) weergeven, ondanks de associatie op 1 van deze paginas (niet op de algehele en alleen weergeven op de sub categorie pagina).

Heb inderdaad al geprobeerd te zoeken naar wat code of en module, maar helemaal kom ik er nog niet uit helaas.




 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...