Jump to content

Cum modific culoarea background!!!


kodu

Recommended Posts

Salut, am o rugaminte la cine stie cum pot modifica culoarea site-ului, si daca puteti sa-mi spuneti unde casesc codurile la culori, eu sunt incepator si chiar nu am idee cum sa fac astea. Multumesc

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, am o rugaminte la cine stie cum pot modifica culoarea site-ului, si daca puteti sa-mi spuneti unde casesc codurile la culori, eu sunt incepator si chiar nu am idee cum sa fac astea. Multumesc


Coduri de culori gasesti la urmatoarea adresa : http://www.w3schools.com/html/html_colors.asp
Iar culoarea site-ului, adica?
Background?
Daca da : themes/prestashop/css/global.css , deschizi fila intr-un editor gen " Notepad++ "

LINIA 16 ( asa e la mine, poate sa difere dar nu mult, 1-2 rinduri), iar eu am poza in schimbul imaginii.


body {
background: url(../img/background.jpg);

Iar daca pe mijloc doresti sa ramana alb sau alta culoare :

#page {
   background-color: #fff;



#fff = e corespondent la alb

Link to comment
Share on other sites

Problema este ca eu nu am in tabel nici Lei nici RON. Ce versiune de PrestaShop folosesti eu am descarcat PrestaShop v.1.3.7 .


Normal ca nu o ai, ca tu o creezi. De aceea ti-am spus sa apesi pe ADD NEW (Creaza nou). Dupa ce apesi acolo te duce in pagina sa adaugi o noua moneda. Completezi la fel cum vezi in poza de mai jos, si salvezi.
Iar dupa ce ai creat, daca vrei ca moneda de baza sa fie LEI, te duci pe CURRENCIES din nou selectezi LEI si salvezi.

39583_pLBKqzR9An6ShR2SSMYg_t

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salut,

Am si eu o problema.
Am instalat prestashop versiunea 1.4.3.0 si tema "matrice"

Nu ma descurc cu traducerea in limba romana pentru front si back office, ma poate ajuta cineva, va rog frumos.

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am si eu o problema.
Am instalat prestashop versiunea 1.4.3.0 si tema "matrice"