Anita Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 Finns det någonstans i BO där man kan ställa in postförskottsavgiften? Jag har aktiverat modulen "Postförskott", men kan inte hitta någonstans att konfigurera den.Mycket tacksam om någon kan hjälpa mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 Det finns en annan pf-modul i en forumtråd där det funkar, sök lite så hittar du. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anita Posted March 1, 2011 Author Share Posted March 1, 2011 Tack för ett snabbt svar! Tyvärr har jag inte hittat det jag söker. Är ute efter modulen"Postförskott med avgift v2.0", som finns beskriven här:Prestaworks. Tycker att den verkar väldigt bra, eftersom den skapar en inaktiv produkt, vilket gör att det är en kostnad som kommer att synas i fakturan.Är det någon som vet hur man får tag i den?Köpte en COD-modul hos Prestaworks idag, men det var inte den som finns beskriven i länken ovan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted March 1, 2011 Share Posted March 1, 2011 Verkar som att den ska funka för 1.3 också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 Hej Anita, Mejla mig på daniel.westerberg [snabel-a] prestaworks.se så ser jag till att du får den pf modulen du efterfrågar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supermange Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Den här tycker jag fungerar bra.http://prestashop-module.de/payment/2-nachnahme-mit-nachnahmegebuhr-modul-fuer-prestashop.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Navagio Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Jag laddade ner modulen som supermange tyckte fungerade bra, och det funkade. Dock får jag följande meddelande när man väljer det betalningssättet: "Inga mall för modul validation" Vad innebär detta och hur kan jag åtgärda det? Tacksam för tips! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nisse Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Får samma fel! Någon som vet en lösning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts