Jump to content

De waarde van de PHP.ini instelling "max_input_vars" moet verhoogd worden naar 15000 om dit product op te kunnen slaan.


Gea

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik krijg deze melding: De waarde van de PHP.ini instelling "max_input_vars" moet verhoogd worden naar 15000 om dit product op te kunnen slaan.

Mijn provider wil mij hier niet mee helpen en wil de php.ini niet aanpassen.

Is er een andere manier om dit op te lossen?

Link to comment
Share on other sites

Beste Gea,

Je zou kunnen proberen of dit op website niveau aan te passen is door het volgende toe te voegen in je .htaccess bestand in de root van je website.

php_value max_input_vars 15000

Maak voor de zekerheid een backup van het bestand zodat je het weer kan terug zetten mocht het niet werken. Als het niet werkt kan het namelijk zo zijn de je gehele webshop namelijk niet meer werkt.

Mocht dat niet mogelijk zijn maar het wel een must is voor jou om eenvoudig de vertalingen aan te passen, dan zou je of naar een andere hosting partij moeten zoeken of kijken om je webshop naar PrestaShop 1.7 te gaan updaten/migreren (Voer dit niet zomaar uit want het template systeem is geheel veranderd waardoor je 1.6 template niet zal functioneren op PrestaShop 1.7) aangezien PrestaShop een ander vertalingssysteem gebruikt!

Voor het updaten naar 1.7 zou je naar deze topic kunnen kijken:

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...