Jump to content
  • 0

Automatyczne przydzielenie nowego klienta do własnej grupy


pele7384

Question

Witam, borykam się z tym od dłuższego czasu, może ktoś zna sposób lub jakiś moduł, który załatwi poniższy problem. Pamiętajcie, że jestem zielony w obrębie programowania itp. Będę wdzięczny za wszelkie próby pomocy!

Do rzeczy:

Mój integrator potrafi importować produkty z Subiekta z kilkoma progami cenowymi do Presty, przypisuje je do samodzielnie stworzonych grup klientów. Mi natomiast zależy na tym, aby po rejestracji klient od razu (automatycznie) otrzymał ceny z niższego progu cenowego. Takie coś jest możliwe, bo klient po rejestracji jest automatycznie przypisywany do grupy "Klienci" zamiast "Goście"... ale! W takiej sytuacji należałoby importować drugi próg cenowy do tej grupy (Klienci), a mój program jak już wspomniałem przypisuje te ceny do samodzielnie stworzonych grup. Ręcznie tego nie zrobię, bo posiadamy już około 900 produktów, a baza stale rośnie. 

Widzę proste rozwiązanie, ale nie mam pojęcia jak je aktywować. Wystarczyło by zmienić jakoś warunek, który po rejestracji użytkownika przypisuje go do grupy "Klienci" na "własną grupę stworzoną przez mój integrator" bądź na przykład moduł który pozwala wybrać grupę do której użytkownik po rejestracji zostanie przypisany. 

 

Może ktoś zna jakieś rozwiązanie? 

Link to comment
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Ogromne dzięki, postaram się to sprawdzić i jak będzie dobrze to dam znać, jak nie, to i tak dam znać :D

 

PS: Zainstalowałem ten wynalazek, ale mam problem, to wygląda na mój ewidentny brak wiedzy programistycznej. Nie wiem jaki warunek przydzielić aby obejmował w zasadzie każdego kto zakłada konto, a na tyle na ile rozumiem ten moduł, potrzebuję ustalić jakiś warunek.

Załączam zrzut ekranu dzięki któremu ktoś może będzie w stanie na coś wpaść i mi pomóc. To mogłoby być na przykład coś takiego