Jump to content

Modul til dropshippingleverandør


Trine

Recommended Posts

Hej

Jeg har en prestashop som skal integreres med en dropshippingleverandør. Leverandøren har leveret noget materiale på hvordan man gør med API, PHP osv. men da jeg ikke er inde i koder osv. fandt jeg et modul på prestashop market som skulle kunne fixet denne integration. Så det har jeg installeret. Nu kan jeg bare ikke få det til at virke og der er ingen hjælp at hente nogen steder. Er der noget som kan hjælpe med at få dette modul til at virke???

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er et købt modul kan udvikleren kontaktes, og udbedre problemet.

Det du spørge om at en eller flere her på forum har det modul. Som du så ikke skriver hvad hedder. 

Link to comment
Share on other sites

On 11/16/2018 at 4:26 PM, pertho said:

Hvis det er et købt modul kan udvikleren kontaktes, og udbedre problemet.

Det du spørge om at en eller flere her på forum har det modul. Som du så ikke skriver hvad hedder. 

Jeg har haft fat i udvikleren og modulet er nu installeret korrekt men det loader stadig ikke produkter til shoppen. Modulet er Drophsipping module Nova Engel.

Leverandøren kan ikke hjælpe og udvikleren mener ikke at jeg har API access og når jeg spørger leverandøren aner de ikke hvad jeg snakker om og siger at jeg den adgang til deres system jeg skal bruge. De har medsendt en manual til opsætning af API manuelt men det skal jeg ikke have rodet med.

Er der noget som skal opsættes i Prestashops Webservice for at det virker? Eller hvad gør jeg? Hvor får jeg fat i en som evt. kan lave det?

Link to comment
Share on other sites

On 11/17/2018 at 6:23 PM, Trine said:

Er der noget som skal opsættes i Prestashops Webservice for at det virker? Eller hvad gør jeg? Hvor får jeg fat i en som evt. kan lave det?

Ja, det vil jeg da tro - men det har udvikleren vel hjulpet dig med?
For at kunne bruge f.eks. pakkelabels.dk og Dinero regnskab via API, skal der tilføjes en ny webservice under avancered parametre.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...