Jump to content

Aanpassen van menu PS 1.7.4.3


Hendrik

Recommended Posts

Hallo PS users,

Ik wil graag mijn Classic menu van PS 1.7.4.3 aanpassen. Bv ik wil de pulldown regel weghalen ik vind dat dubbel op omdat er ook een menu links komt.

Waarschijnlijk moet in de code iets gewijzigd worden. Kan mij iemand vertellen waar en hoe dat gaat.

Zie bijlage welke regel ik weg wil hebben Hij gaat trouwens ook door ons logo. wat niet gewenst is.

Untitled-2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dag Hendrik,

Je moet inderdaad een bestand aanpassen. Een tpl in je thema om precies te zijn.

De TPL vind je (van het Classic theme, mocht je een ander thema nemen moet je deze aanpassing nogmaals doen) in themes/classic/modules/ps_mainmenu/ps_mainmenu.tpl.

Deze regels (rond 25 t/m 29) moet je uitschakelen door ze in te sluiten met een {* en *}:

{if $node.children|count}
<div {if $depth === 0} class="popover sub-menu js-sub-menu collapse"{else} class="collapse"{/if} id="top_sub_menu_{$_expand_id}">
  {menu nodes=$node.children depth=$node.depth parent=$node}
</div>
{/if}

Dat word dan:

{* {if $node.children|count}
<div {if $depth === 0} class="popover sub-menu js-sub-menu collapse"{else} class="collapse"{/if} id="top_sub_menu_{$_expand_id}">
  {menu nodes=$node.children depth=$node.depth parent=$node}
</div>
{/if} *}

 

 

Link to comment
Share on other sites

Dag Hendrik,

Als je er zeker van bent dat je in je thema/modules/ps_mainmenu zit, dan moet je bij geavanceerde configuratie->cache legen zijn. Denk dat dit al voldoende moet zijn.

Mocht dat niet werken, moet je even in /app/cache/dev/class_index.php & /app/cache/dev/class_index.php wissen. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...