Jump to content

Kenmerken


Hera

Recommended Posts

Als je (PS-1.7.4.3) met "kenmerken en functies" een nieuw attribuut aanmaakt bv "type" en vervolgens daaraan gekoppeld 3 waarden" modelA", "modelB" en "ModelC" zou je verwachten dat je daarna bij een product kunt aangeven. Ik neem aan dat je dat doet bij producten en "+voeg een kenmerk toe". Je zou dat in het PullDown menu "type" moeten kunnen vinden, maar die komt niet voor in mijn PS. Moet ik nog ergens iets downloaden, configureren oid? Wie kan mij verder helpen?

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ik volg je niet helemaal. Je lijkt kenmerken en attributen door elkaar te halen.

 - Kenmerken zijn eigenschappen die je voor de info bij je product kunt zetten en waar je met layered op kunt filteren.

 - Attributen gebruik je bij "product combinaties.". Dus als je rode, groene en blauwe versies van een jurk verkoopt dan is de kleur een attribuut van dat product en krijg je op de select menuutje waar je de kleur kunt kiezen.

Link to comment
Share on other sites

Hallo MusicMaster,

 

In PS 1.7.4.3 is er onder Catalogus de optie "kenmerken en functies". Als je daarin in gaat kun je "attributen" toevoegen, bij de tab functies "kenmerken".

Als ik je reply lees doe ik dus iets fout (wat ik ook al dacht maar niet wist wat) Ik wil idd een filteren toepassen. Als voorbeeld heb ik de site van een plaatselijke groothandel bekeken. (ESTG-.zonnepanelen.nl)

Zo zou ik het ook willen voor mijn site. Klik je daar op bv zonnepanelen dan krijg je categorie, type en wattpiek waarbij de laatste 2 eigenlijk filteren is dacht ik. of heb ik dat fout. Hoe realiseer ik dit volgens jou?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...