Jump to content

Na upload php7.1 kan ik niet meer inloggen


Firmatique

Recommended Posts

 Van de week heb ik een update gedaan van php 7.0 naar php 7.1. Mijn website via prestashop ondersteund dit geloof ik niet want ik kan nu niet meer bij mijn admin account en mn website is geblokkerd. Ik snap niet wat ik nu moet doen. Met de foutcodes kom ik er niet uit. Kunnen jullie me helpen?

Ik krijg de volgende foutmelding:

 

Fatal error: Uncaught Error: [] operator not supported for strings in /www/classes/db/DbQuery.php:96 Stack trace: #0 /www/Adapter/Adapter_EntityMapper.php(45): DbQueryCore->from('shop', 'a') #1 /www/classes/ObjectModel.php(233): Adapter_EntityMapper->load('1', NULL, Object(Shop), Array, NULL, true) #2 /www/classes/shop/Shop.php(131): ObjectModelCore->__construct('1', NULL, NULL) #3 /www/classes/shop/Shop.php(397): ShopCore->__construct('1') #4 /www/config/config.inc.php(114): ShopCore::initialize() #5 /www/index.php(27): require('/www/config/con...') #6 {main} thrown in /www/classes/db/DbQuery.php on line 96

 

ik heb geen idee. Alvast dank voor de reactie!

groet Joanna

Link to comment
Share on other sites

Dag firmatique,

Zoals wallgrind al aangeeft, is het inderdaad beter om een andere hosting te vinden. 

Om je huidige probleem op te lossen zou je je shop moeten updaten naar de laatste 1.6 (op dit moment 1.6.1.23). Deze versie werkt wel met php7.x.

Link to comment
Share on other sites

Hallo firmatique,

De suggesties van bovenstaande members zijn in mijn ogen ook de oplossing. Had zelf ook dit soort fouten. Mijn hoster heeft intern, mijn shop, van server gewisseld (van Windows Server naar Linux Apache) en de problemen waren opgelost. 

Had al veel tijd besteed aan van alles en nog wat uitproberen zonder resultaat dit was binnen 30 minuten geregeld (is de tijd die nodig was voor overzetten)
Er zijn diverse hosters die je shop zo kunnen overzetten van af een andere hoster.

 

Succes

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...