Jump to content

Er det muligt at lave minimum antal på en vare?


Recommended Posts

31 minutes ago, Prestafan1234 said:

Jeg tror, Pertho har læst dit opslag - for det findes som han skriver inde på selve varen, hvor du under antal kan angive minimum antal kunden skal købe af den specifikke vare. I hvert fald i version 1.6

Der er intet at finde under "varianter". Under antal - kræver det så at man slår avanceret lagerstyring til? - for ellers står der ikke noget om minimum antal, kun antal på lager.

Link to comment
Share on other sites

Du har varianter, kan jeg læse.

Du skal ind på hver enkelt variant.

Avanceret lagerstyring er ikke nødvendig.

Læg evt et screenshot af en variant.

Link to comment
Share on other sites

Hej
Nogen der har samme fejl: jeg sætter et min. antal på en vare, men i indkøbskurv kan man redigere antal af varer.
Er min. antal f.eks. 6, kan jeg ændrer det til 5. I opsummering ændres antal, men i 'antal'-dropdown hopper den tilbage til min min. antal (i dette tilfælde 6).
Så funktionen virker jo ikke !?

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Hej Havegang,

1) du burde nok have oprettet en ny tråd, da det er et andet problem end i Ajnas tilfælde.

2) hvilken Prestashop version bruger du

3) hvis du retter ned til 5, og den retter tilbage til 6, så virker funktionen vel? Eller også forstår jeg ikke spørgsmålet.

Link to comment
Share on other sites

On 2/11/2018 at 4:38 PM, pertho said:

Du har varianter, kan jeg læse.

Du skal ind på hver enkelt variant.

Avanceret lagerstyring er ikke nødvendig.

Læg evt et screenshot af en variant.

 

6 hours ago, havegang said:

Hej
Nogen der har samme fejl: jeg sætter et min. antal på en vare, men i indkøbskurv kan man redigere antal af varer.
Er min. antal f.eks. 6, kan jeg ændrer det til 5. I opsummering ændres antal, men i 'antal'-dropdown hopper den tilbage til min min. antal (i dette tilfælde 6).
Så funktionen virker jo ikke !?

/Michael

Hej Michael - i versionen som jeg bruger 1.6.1.17 - virker minusknappen i indkøbskurven ikke, når du er nede på minimum antal, derfor er det slet ikke muligt at redigere antal til 5. Har du en ældre version?

Link to comment
Share on other sites

Hmmn.

Her ser vi netop konsekvensen af at et indlæg bliver "kapret" af er andet spørgsmål.

Så begynder man at svare, og til sidst ved man ikke hvad der svarer på.

Quote et eller flere svar gør det ikke nemmere. Jo flere af dem, i forskellige topic gør det blot mere uoverskueligt. Især når havemand ikke har svaret endnu.

(Godt det ikke er mig, der er moderator her på forum og skal skille dette indlæg i 2. (Undskyld bemærkningen, Ann og Kjeld)).

Link to comment
Share on other sites

Sikke da et surt opstød.. :-/ Jeg er ny i forummet herinde, så jeg kender ikke retningslinjerne.

Men tak for hjælpen, jeg fandt "minimum antal" - det tager dog ret så lang tid, når man har over 20 forskellige farver :-)

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Anja said:

Sikke da et surt opstød.. :-/ Jeg er ny i forummet herinde, så jeg kender ikke retningslinjerne.

Men tak for hjælpen, jeg fandt "minimum antal" - det tager dog ret så lang tid, når man har over 20 forskellige farver :-)

Det var altså ikke specifikt dig, som det indlæg var  munter op. Og beklager hvis du synes det var et surt opstød.

Du kan jo ikke gøre for, at der er en anden, der kommer med sit eget nye problem i en eksisterende tråd.

Det er ikke god kutyme.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...