Jump to content

Recommended Posts

Ik heb prestashop op advies gedownloaded en het is voor mij geinstalleerd zodat ik aan mijn webwinkeltje kon werken.

Als ik op mijn hostserver kijk, zie ik geen install en/of admin map meer, maar wel een map /prestashop/beheer/

Ik neem aan dat alles, wat dat betreft, dus goed gegaan is, want als ik mijndomein.nl/prestashop/ intyp kan ik lekker met mijn winkeltje aan de slag.

Maar nu moet mijn trots natuurlijk ook wel online en voor anderen te zien zijn. Voor ik prestashop had, heb ik alle pagina's in html gemaakt, dus mijn site begon met index.html.

Als ik nu op de server kijk, zie ik alle oude pagina's (html) door de nieuwe pagina's (php) staan.

Ik snap het verder niet meer, kan iemand mij helpen mijn webwinkeltje online te krijgen ? in jip en janneke taal ?

Als ik simpelweg de index.html weg haal, zodat index.php de indexpagina wordt krijg ik als melding als ik mijn site wil openen

Deze webpagina bevat een omleidingslus
De webpagina op http://kinkyplayground.nl/ heeft geleid tot te veel omleidingen. Dit probleem wordt mogelijk opgelost als u uw cookies voor deze site wist of cookies van derden toestaat. Zo niet, dan is het mogelijk een serverconfiguratieprobleem en geen probleem met uw computer.

Ik zou jullie erg dankbaar zijn want ik zit volkomen vast en weet niet meer wat te doen !

groetjes

Isabella

Link to comment
Share on other sites

De site doet het verder normaal.

Als ik op mijn hostserver kijk, zie ik geen install en/of admin map meer, maar wel een map /prestashop/beheer/

De install map moet verwijderd worden na installatie en is dus weg, dit klopt verder. /beheer is nu de admin map.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...