Jump to content

[SOLVED] footer problemer...


kallos

Recommended Posts

Jeg har en dårlig dag tror jeg, har siddet flere timer og ledt efter hvor jeg rettede min footer for ca. en måned siden
( den nederste ekstra linie i footeren på www.kallos.dk )

Troede først det var footer.tpl (i theme mappen) men selvom jeg sletter den, ændres ingenting.

Derefter forsøgte jeg med blockvariouslinks-modulet men der ser det heller ikke ud til at være.

Hvor kan jeg have gemt den linie?! grr

[sOLVED]:
Under \tools\smarty\compile\ ligger der en bunke skrammel cache filer som sikkert går hjemmesiden hurtigere. Dog blev den aktuelle fil, "%�^BF4^BF4F0A35%%footer.tpl" (i mit tilfælde) af en eller anden årsag ikke opdateret, selvom jeg både rettede min footer.tpl fil og prøvede at refreshe siden.
Da jeg slettede filen - trak den de rigtige data fra footer.tpl med det samme og dannede en ny cachefil.



mvh
Jakob

Link to comment
Share on other sites

nej desværre den includerer og displayer bare bl.a. index.tpl som derefter viser HOME "framen"

Nogen der kender noget software der kan søge indholdet af alle filerne til prestashoppen hvis jeg lægger den på min Harddisk - så burde jeg vel kunne finde ud af hvor det står :)

Er så gnaven lige nu.. :/

Link to comment
Share on other sites

I din kode står det i en tabel - og ikke i et modul, så du må have indsat det i en af dine core filer - enten tpl eller php fil. Du kan søge i filer i stifinder i Windows 7 (når du sætter den op til at indexere og søge i indhold under Filer, men jeg synes jeg har varierende resultater på den front med at søge efter indhold)

Link to comment
Share on other sites

ok, det eneste positive er at jeg sikkert får en bedre dag i morgen - og jeg nu kan sove i fred ;)
Jeg gik slavisk igennem alt hvad der fandtes af filer og fandt ud af fejlen ikke var i noget jeg har tastet. (footer.tpl var den rigtige fil)

[sOLVED]:
Under \tools\smarty\compile\ ligger der en bunke skrammel cache filer som sikkert går hjemmesiden hurtigere. Dog blev den aktuelle fil, "%�^BF4^BF4F0A35%%footer.tpl" (i mit tilfælde) af en eller anden årsag ikke opdateret, selvom jeg både rettede min footer.tpl fil og prøvede at refreshe siden.
Da jeg slettede filen - trak den de rigtige data fra footer.tpl med det samme og dannede en ny cachefil.



Go' weekend og tak for forslagene. (og nej windows 7 fatter på ingen måde at søge i andet en word-dokumenter of emails - i hvertfald på min pc)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...