Jump to content

Fragt


sydboen

Recommended Posts

Hejsa

Helt ny og sidder så småt og ved at gennemse PrestaShop. Har version 1.3.6 og alt kører som det skal men....

1. En "rigtig" dansk oversættelse til nævnte version?

2. Og, det vigtigste som er fragt - er der en der vil forklare fra bunden hvordan man sætter det op.
Vil anvende Post Danmark og "storbrev" i de 6 "klasser" der er i dag. Levering kun i Danmark

Tusind tak

Bjarne

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sat min shop op til at beregne via vægt, det kræver så du ligger korrekt vægt ind på alle varer.

Det tror jeg også vil passe til dit da du så ligger priserne ind på de forskellige breve du vil sende

Du kan se screenshots jeg har vedhæftet på hvordan/hvor det sættes op

Håber du kan bruge det til noget

38260_BLWBbB78zVzX19i3pDwX_t

38261_niZEn7y0p6AKXiAKxPpp_t

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak det vil jeg lige gennemse

Men en ting til - Når man opretter en varer kan man vælge "tilbuds-ikon" men den vises med et "kryds" som om billedet ikke er der?????


Prøv at se om du ikke har i fil her themes/prestashop/img/onsale_da.gif

Hvis du ikke har det så prøv at omdøbe en af af dem som ligger på ovenstående sti til onsale_da.gif,.
Link to comment
Share on other sites

Hejsa

Helt ny og sidder så småt og ved at gennemse PrestaShop. Har version 1.3.6 og alt kører som det skal men....

1. En "rigtig" dansk oversættelse til nævnte version?



Overså helt dit spørgsmål her.. :)

Men du kan hente en .dk language pack her til din version on den er 100 % done -->

http://www.prestashop.com/download/lang_packs/gzip/1.3.6.0/da.gzip

Link to comment
Share on other sites

Helt okay har hentet og installeret den.

Din shop har jeg netop besøgt - kanon stykke arbejde må jeg sige.

Og kanon hjælp i giver når vi helt nye spørger. Tak!

Jeg har i første omgang installeret Prestashop i en undermappe (www.pifosmykker.dk) for først og fremmest
at få styr på alle tingene. Meningen er så at flytte hele vores shop over i Prestashoppen.
Derfor er jeres hjælp enorm.
Selvfølgelig skal man selv forsøge sig, den måde man lærer mest på, men frem for at bruge 4 aftener på at lede så er det bedre at trække på jeres store viden.

Endnu en gang tak - jeg vender helt sikkert tilbage med flere spørgsmål
Mvh
Bjarne

Link to comment
Share on other sites

ups glemte lige:

Editoren har jo "ikon" man anvender når man vil indsætte et billede.
Når jeg har skrevet lidt tekst og vil indsætte et billede og vælger at klikke på ikonet lukker det lille vindue op men her kikser det for det er hele den "rigtige" webshop (www.pifosmykker.dk) som er inde i ruden, og ikke muligheden for at oploade og indsætte et billede.
Er det fordi Presta ligger p.t. i en undermappe?

Bjarne

Link to comment
Share on other sites

Tak for kaffe - en kanon måde at vise tingene på men - i teksteditoren du skrev tekst i (kort beskrivelse f.eks) det er her jeg vil indsætte et billede og vælger jeg ikonet for indsæt billede så fejler "boksen" som fremkommer.

Kan heller ikke indsætte en tabel - samme problem opstår

Bjarne

Link to comment
Share on other sites

Hejsa igen

Ja det kan jeg se..... det er jo også en editor og de muligheder den tilbyder skal jo også virke. Men sagen er den at jeg kan hverken indsætte tabeller ej heller billeder.

Må erkende at jeg på et tidspunkt oplevede dette i Joomla da jeg ville anvende FCK-editoren fremfor Joomla's egen.

Men hvad årsagen er her - jeg er blank....

Kan være jeg skal stille spørgsmålet som et nyt emne i håb om nogen kender løsningen.

Bjarne

Link to comment
Share on other sites

hehe jammen det er standard editoren.... jeg nævnte blot at det "problem" jeg har her - har jeg set før, dog i anden sammehæng.
Det var i Joomla (som jeg skrev) her opstod det samme problem.

Andet var der som ikke i det.
Jeg poster lige et nyt indlæg - og igen, tak for den store hjælp du har udvist

Bjarne

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...