Jump to content
  • 0

konfiguracja domyślnego szbalonu


zielonysmok

Question

Witam. Opiszę swój problem. Jestem kompletnie zielona jeżeli chodzi o programowanie i zakładanie sklepu, ale pracodawcy chcieli abym założyła sklep internetowy. udało mi się zainstalować presta i po oglądnieciu samouczków i filmów na yt przystąpiłam do jego konfiguracji. Jednak musiałam za bardzo ingerować w strukturę szablonu (wgrałam moduł zgodności z rodo, moduł pscleaner, usuwałam kategorie i włączałam je w ustawieniach menu głownego itd.) aż w końcu cała górna strona czyli pasek wyszukiwania, logo, koszyk i panel logowania się rozsypały i poprzestawiały. Nie umiałam tego naprawiać i odinstalowałam sklep a póżniej zainstalowałam go ponownie na czysto. Teraz moje pytania:
1. Teraz po ponownej instalacji sklepu w panelu administracyjnym w lewym dolnym rogu wyświetla się pasek który zawiera napis uruchomienie sklepu , przycisk wznów i zakończ wprowadzanie. Przysłania mi on przyciski ustawień i nie mogę wejść np. w ustawienia ogólne czy ulepszanie modułu. Jak go wyłączyć?
1. Czy jest jakaś opcja którą należy aktywować aby bezpiecznie wprowadzać modyfikacje w szablon? chodzi mi o dodawanie do menu głównego nowych kategorii, dodawanie w stopce swoich dokumentów (czy mogę takie zmiany dokonywać bez obaw, że szablon się rozsypie? czy muszę włączyć jakiś tryb bezpiecznej modyfikacji czy mogę ją przeprowadzać normalnie bez obaw? Chodzi mi na przykład o wprowadzanie nowych kategorii i przypinanie je do menu głównego)
2. Czy wgranie modułu pscleaner który ma wyczyścić te dane początkowe które się pojawiają w sklepie (wgrane produkty, kategorie) spowoduje że szablon się rozsypie po ich wyczyszczeniu?
3. Czy wgranie modułu zgodności z rodo będzie bezpieczne i nie spowoduje rozsypania się szablonu? (bo tak jak pisałam wcześniej wykonywałam wiele zmian naraz i nie wiem która była odpowiedzialna za przemieszczenie się elementów na stronie głównej)