Jump to content

In winkelwagen knop doet niks in chrome


Recommended Posts

Hey,

 

ik heb mijn shop up and running, heel wat producten erop, maar ik constateer nu dat als ik met chrome op een product in winkelwagen klik hij gewoon naar een lege winkelwagen gaat, dus het item niet toevoegd.

In Edge doet ie het wel, mobile chrome (android) ook, alsook als je via snel bekijken doet dan voegt hij het product ook toe aan het winkelwagentje.

 

Ik merk ook dat als ik een product open op de shop, de footer onderaan nietmeer verschijnt in chrome. 

Nog iemand gelijkaardig meegemaakt en oplossing gevonden?

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Dag Jeroen,

Is je shop al live? Zo ja, zou je dan een url kunnen posten van een product waar het niet werkt? Dan kan ik even kijken waar het probleem zit.

Het klinkt alsof er een ander stuk html over de knop heen zit, maar dat kan ik je het beste vertellen met een url.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ik heb volgens mij precies hetzelfde probleem. Hierbij een voorbeeld in chrome na het klikken op het wagentje op de foto.
Vanuit het product zelf bestellen is geen probleem.

Hopelijk heeft iemand hier de oplossing!!

Gr. Mar
 

5bc046750e8d6_Schermafbeelding2018-10-12om08_59_47.png.6b82b0f9981f163460df6b528434295f.png5bc045abbc15f_Schermafbeelding2018-10-12om08_56_30.thumb.png.2341270a9ed6f976183e9ae27d0f903a.png

 

Link to comment
Share on other sites

Het bleek in mijn geval een probleem in het thema te zijn. De maker daarvan heeft het gelukkig opgelost voor me.
Het had te maken met producten met combinaties die niet direct in het winkelwagentje geplaatst konden worden. 
Oplossing is nu geweest om het winkelwagentje niet te tonen op de afbeelding, maar alleen bestellen via de productpagina.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...