Jump to content

Details bestelling ...


Recommended Posts

Heb even het standaard theme terug in mijn testsite gezet en in IE7 is hier de centrale kolom breder dan bij jou.
Ik zou het standaard thema hernoemen (vb prestashop1) en een kopie uit de download erbij plaatsen in de map /themes/ en dan eens zien of dit probleem er nog is. Een kleine verandering in het css-bestand kan rare dingen veroorzaken en IE reageert niet altijd zoals het moet op css-instructies.

jos

Link to comment
Share on other sites

Ik heb eerder iets verandert in global.css om de letters van linker menu's groot te maken en dan heb ik dit probleem gekregen ,maar waar heb ik de wijzigen gedaan weet ik niet meer?
Nu ben ik bang om standaard thema te hernoemen, misschien wordt het probleem groter

Link to comment
Share on other sites

Ik heb eerder iets verandert in global.css om de letters van linker menu’s groot te maken

Dat kan dit probleem veroorzaken, grootte van lettertekens in css worden in IE en FF anders gerenderd.

Weet niet welk pgm je gebruikt om css te bewerken, maar laat daar eens zoeken op 'font-size' zal je er wel op uikomen.

Nu ben ik bang om standaard thema te hernoemen

Als het vorige het enige is wat je veranderd hebt kan dat hernoemen geen kwaad, je zet een originele kopie van het theme bij in de map themes, en in je BO kan je gewoon switchen tussen originele en nieuw theme.

In dit geval wat te laat, maar als je nog iets veranderd, zet er dan een remark bij in je css (vb /*vanmij - lettertekens groter */) zo kan je de veranderingen altijd makkelijk terugvinden.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...