Jump to content

LØST: Fejl i pris på Forsendelse til udlandet


Recommended Posts

Hej,

Jeg har problemer med at når kunder fra eks. Norge og Sverige bestiller på min webshop - så får de fri fragt, eller der vælges automatisk afhentning. 

Jeg har indstilles forsendelsesfirmaer med priser for de forskellige lande og priser herpå. Og har indstilles under lande.

 

Er der nogen der har prøvet lignende eller har en løsning?

(shop: www.abeunger.dk)

 

På forhånd tak

Anja

Edited by Abeunger (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hvad var løsningen? Man retter ikke bare sit indlæg uden at oplyse hvad man gjorde for at løse det.

Forum virker således, at man beder om hjælp og får input. Og omvendt, kender man svaret på et problem, så hjælper man andre med svar. 

Så i en optimal verden, søger man ikke kun hjælp til egne problemer, men deltager aktivt i at hjælpe andre. Herunder at dele de erfaringer, man gør sig. 

Det er desværre ikke sådan folk agerer i det danske forum overhovedet, så jeg opfordrer blot (igen) til denne adfærd.

 

Link to comment
Share on other sites

Løsningen var at zonerne ikke var aktiverede - hvilket jeg gjorde og dermed fungerer det nu efter hensigten. 

Jeg tænkte egentlig at det var en "dum" fejl og det derfor ikke gav mening at dele mere ud af den - men bevares her har du løsningen. Jeg var ikke ude på at genere nogen. 

Link to comment
Share on other sites

Det er jo netop ideen med forum. Du fandt ud af, at det var en dum fejl med zoner (en fejl vi alle har lavet, for det er ikke helt nemt indtil man finder ud af det). Så alene det, at du fortæller, at det blev løst ved at tjekke zoner hjælper jo folk der søger løsning på fejl til at tjekke det, før de er nødt til at oprette en tråd og spørge om det samme.

Jeg har læst 1000-vis af indlæg i de forskellige fora, og efter 9 år med PrestaShop finder jeg stadig løsninger på den måde. Men det sker kun fordi folk deler det, de finder ud af undervejs for at hjælpe andre. 

Så mit indlæg må ikke opfattes som en irettesættelse, men tværtimod som en opfordring til at dele viden om ting, man finder ud af - uanset om man synes, det er dumt ellet ej. Du kan jo kun risikere at hjælpe andre med samme problem 😊

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...