Jump to content

LØST!!! Betalingsmodul


Recommended Posts

Mit betalingsmodul ePay har besluttet sig for at de tilhørende billeder af Visa, Dankort Mastercard mv. alle skal vises aller nederst på websiden i Frontoffice.

Jeg mener selv jeg har prøver alt (Hvilket jo ikke kan være rigtigt).

Jeg har ændret på hooks, både under moduler positioner og i LiveEdit. Men ligemeget har det hjulpet.

Tænkte på at afinstallere og geninstallere modulet, men hvad nu hvis??? Jeg har selvfølgelig Merchantnumber som jo stort set er det eneste der står i modulet. Er det nok til at få det til at virke igen, hvis jeg af/geninstallerer det.

Prestashop ver. 1.6.0.8 - Current theme in use: my_theme2   Det er det oprindelige tema der har kørt siden start af webshoppen, hvor det virkede, så der burde ikke være ændret noget der.

 

Alle forslag modtages med stor tak. 

epay.jpg

Edited by EWjohndo (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Som udgangspunkt vil jeg her have dem vist i højre kolonne, hvor logo'et for Paypal sidder. Dette er et andet modul, hvilket jeg godt er klar over.

Her har de siddet/været placeret før.

Hvad der er ændret bliver meget svært at fortælle. De har siddet i bunden meget længe, og det eneste jeg kan formode er opdateringen af et modul, evt. kunne have ændret på noget.

Her et link til shoppen hvis det kunne give en ledetråd: Link til webshop

Kan du evt. svare på hvad en afinstallering /installering af betalingsmodulet kræver. Det er trods en live shop, og jeg er overbevist om det ikke giver plus point hos konen, hvis der pludselig ikke kan betales med Dankort.

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg lidt forvirret. Du skriver "ePay har besluttet sig for at de tilhørende billeder af Visa, Dankort Mastercard mv. alle skal vises aller nederst på websiden i Frontoffice."

Det er jo netop der de er placeret lige nu.

Men hvis du hellere vil have det under Paypal logoet, så skal du finde den hook de er placeret i. Og så flytte modulet med betalingslogoerne til det hook.

Nu har jeg lidt svært ved at se hvilken version af Prestashop, du bruger. Version 4? Hvordan det ser ud i den version, kan jeg ikke huske mere. Men prøv dig frem.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ked af jeg har forvirret dig.  Jeg bruger Prestashop ver. 1.6.0.8  som der står i mit først indlæg.

Som udgangspunkt vil jeg her have dem vist i højre kolonne, hvor logo'et for Paypal sidder. Over eller under dette hvilket er ligegyldigt.

Paypal modulet er andet modul, hvilket jeg godt er klar over, men Paypal modulet kan jeg flytte fra højre til venstre kolonne, som jeg også burde kunne med Epay modulet.

 

Jeg har slettet hooks, ændret hooks, og det virker som sagt på paypal modulet, men ikke på Epay modulet. (Dette indlæg er tagget "displayrightcolumm")

 

Jeg kan også flytte kontaktmodulet, on andre moduler, bare ikke Epay modulet, eller sagt på en anden måde, lige meget hvor jeg flytter det hen, bliver alle kort billederne liggende i bunden af siden.

Lige nu har jeg flyttet "Kontakt os" til venstre kolonne, fra højre

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...