Jump to content

Klarna faktura ID istället för referens


lunken

Recommended Posts

Hej.

Ingen annan än jag som reagerar på att produktens ID (löpnummer) kommer upp på Klarnas faktura istället för referens dvs det artikelnummer man själv har tilldelat produkten?

Hur gör ni när ni bokar av lagret eller för den delen plockar?

/Thomas

Link to comment
Share on other sites

Nej, det är inte bara du som reagerar på detta. Jag har dock inte tagit tag i frågan ännu.

Vi använder affärssystemet Specter Business Management och för att få ut en plocklista skriver vi ut en "dummyfaktura" därifrån.

Edit: Det är för övrigt Specter som håller reda på lagret också, så det behöver vi inte bekymra oss om.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hej alla duktiga prestashopare!

Har ett problem med med klarna! Hoppas att någon kan hjälpa mig. Jag har installerat klarna på min shop. Har gjort alla inställningar på modulen så allt värkar fungera bra. Dock så ser jag inte Klarna på betalnings alternativet. Jag har provat att med flera olika teman men utan resultat. Dock så kör jag med engelska på min shop, på grund av att jag hade problem med installera svenska på mitt tema. Kan detta ha någon inverkan på det hela?

Kan det vara så att Klarna tex inte tillåter betalning från te.x USA, och eftersom jag inte kör på Svenska språket så vägrar klarna att visas?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

bump...

Hej Elias på Klarna

När räknar ni med att ha en modul klar för nya Prestashop 1.4? Är det på gång i samma veva som 1.4 släpps eller kommer det ta ett tag?
Vi vill uppgradera så snart som möjligt efter släppet.

Mvh
Mikael


Har provat senaste versionen av klarna modulen på PS 1.4.17 tror jag det är (stable) men får bara upp något liknande "Can't find validation template" Har haft kontakt med klarna angående analyticsproblem sen tidigare vilket de kunde bekräfta, såg att modulen saknade en fil (kommer inte ihåg vilken det var) om man jämför med andra betalmoduler i presta redan då.

Någon som har jobbat med betalmoduler som vet vad det är, och vart man kan börja. Är i stort behov av att uppgradera till 1.4 i min shop.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...