Jump to content

htaccess file


Laser Image

Recommended Posts

Det var så ikke nogen god ide at skrive htaccess i min PS directory, før stod der /shop/ og har jeg skrevet /shop/htaccess
MEGET dårlig ide, nu kan jeg ikke fjerne den igen, når jeg prøve at fjerne koden og trykker save får jeg en side der siger.

Forbidden

You don’t have permission to access /shop/.htaccessdex.php on this server.

???????????????

Link to comment
Share on other sites

Det er da den forkerte css fil du har rettet i. Det skulle være den der ligger under Themes/Prestashop. Jeg er ikke hjemme så jeg kan ikke se min struktur, men jeg mener bestemt ikke, jeg har en mappe der hedder .htaccessthemes som du skriver, men under alle omstændgheder er det ikke den der skal rettes i.

En .htaccess fil lægges i roden af sitet - der skal ikke oprettes nogen mapper til den.

Kan du komme til at indlæse din back-up - for så tror jeg, det er det nemmeste.

EDIT: Nu læste jeg så lige hele tråden og at du ikke kan bruge din backup. One.com kører dårligt med Prestashop som du også vil kunne finde mange indlæg om. Du må også kun have et domæne og en database hos dem. Så det er et dårligt valg som hosting. Jeg kunne f.eks. ikke klare mig uden ekstra databaser og shops til test. Hvis du lige har oprettet dig hos one.com ville jeg skynde mig at komme ud af det igen. De har 15 dages pengene tilbage garanti.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hej JohnADK

Skriv dit problem i en ny tråd, så skal du nok få hjælp :-)

Denne tråd er endnu et klassisk eksempel på, hvordan man kan hjælpe andre ved dels at skrive [LØST] foran overskriften samt fortælle andre, hvad løsningen var.
Laser Image er ret slem til blot at få hjælp og så blive tavs. Og det får så visse personer (f.eks. mig) til ikke at gide at hjælpe næste gang de har et problem.

Link to comment
Share on other sites

Tak Prestafan1234 for din kommentar. Jeg har også lagt mine egne spørgsmål oppe... og så fandt ud af det selv (hvor jeg skrev hvad jeg gjorde til at løse det).
Jeg synes der er mange god informationer på forum, men det er ikke altid nemt at finde frem til svarene. Har set at du er god til at hjælpe.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...