Jump to content

[LØST] Hjælp til at integrerer partner-ads


Allan - Fungadgets.dk

Recommended Posts

Er der en der kan hjælpe mig med et lille stykke kode?

Jeg har oprettet mig hos partner-ads, og skal afregne med en % del af salget. Derfor skal jeg have tilføjet denne kode til min prestashop:

“Da du tilbyder salgsprovision skal du indsætte denne kode på dit websites kvitteringsside:
leadtrack.php?programid=2733&type=salg&ordrenummer=ORDRENUMMER&varenummer=x&antal=1&omprsalg=OMSÆTNINGPRSALG

ORDRENUMMER skal erstattes med det unikke ordrenummer, som dit website genererer. OMSÆTNINGPRSALG skal erstattes med ordretotalen inkl. moms (ekskl. fragt/gebyrer). Varenummer er sat til x og antal til 1, da denne kode kun behøver at blive aktiveret én gang pr. ordre

Er der en der kan fortælle hvordan jeg henter ordre nummer og omsætning ind?
Omsætningen skal være uden forsendelse.

Link to comment
Share on other sites

Så har jeg brug for lidt mere hjælp presta-dyr :)

Jeg har sat det hele op, og testet det af med partner-ads, men der registreres ingen salg.
Kan det have noget at gøre med at jeg bruger et one-step checkout modul?

Jeg er ikke så stærk i kodning, men kunne det evt. være fordi der skulle stå "omprsalg;={$totalPaid}" istedet for?

Link to comment
Share on other sites

Jeg opdagede lige, at jeg havde tilføjet nogle værdier til det modul jeg selv bruger. Faktisk er det et år siden, jeg rettede det, så det var nok på tide at lægge det opdaterede modul ud. Det er hermed gjort. Du skal således bruge {$total} i stedet for.

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...