Jump to content

(SOLVED)Verzendkosten


Eddyemmer

Recommended Posts

Hallo,

Kan iemand mij helpen, of een tip geven, hoe ik het beste de verzendkosten kan weergeven.
Ik wil namelijk als iemand buiten amsterdam woont WEL verzendkosten laten betalen maar iemand in Amsterdam hoeft geen verzendkosten te betalen.

Weet iemand hoe je zoiets kan instellen?? Dus in Amsterdam GEEN verzendkosten, buiten Amsterdam WEL verzendkosten (de kosten weet ik nog niet precies).

Alvast bedankt!!

Eddy

Link to comment
Share on other sites

Sorry dat het iets langer duurde. ;) Wat je wilt met je winkel is op meerdere manieren mogelijk, afhankelijk van waar je de voorkeur aan geeft en welke eisen je stelt.

Zo kun je bijvoorbeeld kiezen om staten toe te voegen in de vorm van 020 en Rest van Nederland, deze kun je dan vervolgens koppelen aan de juiste zone die je bij mijn eerdere post al had aangemaakt, welke je weer koppelt aan het de juiste vervoerder. Je kan er ook simpelweg voor kiezen om een nieuw land aan te maken zodat je klant daar kan kiezen tussen 020 en Rest van Nederland. Beide manieren zullen enige creativiteit en vertalingen van woorden vereisen.

Link to comment
Share on other sites

Het wil niet lukken, helaas.

Ik heb nu 2 zones. Maar Nederland kan je maar in 1 zone plaatsen, is ook wel logisch natuurlijk.
Met die staten heb ik ook geprobeerd maar ook dat werkt niet.

En om nou een nieuw land aan te maken, vind ik niet echt gepast.

Je zou toch zeggen dat het moet werken.

Zone= 020 -> Nederland -> Geen verzendkosten

Zone= Buiten 020 -> Nederland -> E 1,50

Dit zou toch moeten werken maar.....helaas :-( Wel onwijs bedankt voor het meedenken TOP!!

Link to comment
Share on other sites

Eindelijk gelukt!!

Ik weet niet hoe het zo 1,2,3 gelukt was maar ik deed maar wat instellingen. Ik denk te maken had met die zones.
Mocht iemand ooit ook nog zoiets willen als ik dan wil ik het best nog eens testen op mijn localhost om te kijken waar het precies is goed gegaan.

Iig bedankt Trove, zonder jouw aanwijzingen was het zowieso NIET gelukt.

THANKS!!

Link to comment
Share on other sites

Mooi, ik dacht al dat het moest kunnen, maar had gister helaas niet genoeg tijd om dit voor je uit te zoeken.. Goed om te horen dat je er alsnog zelf achter bent gekomen ;). Zou je [OPGELOST] voor de post titel willen toevoegen?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...