Jump to content

[solved] Kan NL taalpakket niet importeren & Permissies


Recommended Posts

Hallo allemaal, wie kan mij helpen bij het volgende:

Als ik het NL taalpakket wil importeren en het bestand aanwijs krijg ik fout 1: bestand kan niet uitgepakt worden.
Heeft dit te maken met permissies? En waar moet ik de 644 permissies op zetten om ze schrijfbaar te maken? Ook op 777? Ik meende dat dat niet logisch was maar ik heb er weinig verstand van.

Groetjes Daniëlle

Link to comment
Share on other sites

Dan zal het een rechten probleem zijn op die directorie.

Je kunt de nl.gzip uitpakken en de mappen die zich daarin bevinden met ftp overzetten naar je site.

Je kunt ook je hoster vragen de errors logs te bekijken om te zien wat er precies fout gaat om daarna desnoods je rechten goed te laten zetten.

Link to comment
Share on other sites

Ja dat hebben ze maar ik bedoel eigenlijk (sorry niet duidelijk) bij het installeren. 755 is geen schrijfpermissie dacht ik. De mappen /config, /download etc. moeten dan 777 hebben, maar moeten de bestanden daar in dan 666 hebben? Ik dacht te hebben gelezen dat die namelijk anders ingesteld moeten worden dan de mappen maar ik kan het niet terug vinden. En zetten jullie de permissies na het installeren weer terug? Of is dat niet nodig voor de veiligheid?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...