Jump to content

Recommended Posts

Hallo,

Ben nieuw met het werken met Prestashop 1.7.3 en heb een vraag waarvan ik het antwoord niet kan vinden.

Mijn breadcrumbs worden niet goed weergegeven.

BV. Als ik via het menu klik op "categorie A" dan opent de pagina en zie ik in de trail: "Home" > "categorie A" 

Vervolgens klik ik op  "sub categorie B" in "categorie A" en opent die pagina en zie ik de trail: "Home" > "categorie A" > "categorie B"

Klik ik vervolgens op een product, "Product C" in "categorie B" dan de opent de product pagina en wordt de trail: "Home" > Product C"

Ik had graag gehad dat dit is "Home" > "categorie A" > "categorie B" > "product C"

Heeft iemand een idee wat ik fout doe of welke setting ik vergeet?

 

Link to comment
Share on other sites

Hi Marcel,

Waarschijnlijk is dit doordat je de hoofdcategorie van Product C op "Home" hebt gezet.
Dit kun je instellen bij het product, rechtsonder bij het kopje "Categorieën". Hier zet je de hoofdcategorie op Categorie B.

 

Knipsel.JPG

Link to comment
Share on other sites

Dit gecheckt en inderdaad staat "Home" ingesteld als hoofdcategorie.

Nu probeer ik dit te veranderen zodat "categorie B" de hoofdcategorie zou zijn maar als ik dit aanpas en save, zie ik geen verandering in de shop.

Als ik dan weer terug bij op de product detail pagina ben in BO dan staat het weer terug als "Home" ingesteld.

Ik krijg het dus niet aangepast.

Weet je hoe dit zou kunnen?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Hi Marcel,

Dit zou verschillende oorzaken kunnen hebben, waarbij sommige wat dieper in de code liggen.
Je zou kunnen beginnen met het checken van de modules. Wellicht heb je een module geïnstalleerd die van toepassing is op de producten in de backoffice. Dit kun je checken door op het kopje "Modules" te klikken bij een product. Zie je daar een modules staan, probeer dan is 1 voor 1 een module uit te schakelen en kijken of het opslaan weer werkt.

Mocht je hier niet uit komen, dan is het misschien handig om iemand anders hier verder in te laten duiken. Wij zijn hiervoor bereikbaar en voor meer informatie zou je onze website kunnen bekijken.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...