Jump to content

Percentage van de bestelling laten aanbetalen - Kan dat?


bossieb

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben op zoek naar een manier om een klant eerst een aanbetaling te laten doen op een bestelling en pas bij de daadwerkelijke levering de rest te laten betalen voordat e.e.a. verzonden wordt.

We maken danskleding op maat en we willen een aanbetaling ontvangen van de klant voordat de kleding daadwerkelijk wordt geproduceerd.

Ik wil dus een voorbeeld-dansjurk op de site laten zien met de volledige prijs. Als een klant dan een dansjurk besteld, willen we dat door middel van de gekozen betaalmethode slechts een aanbetaling wordt voldaan (bv 20%). Zodra het product dan klaar is, sturen we een e-mail aan de klant om het resterende bedrag te voldoen voordat de bestelling wordt verzonden. Dit laatste bij voorkeur ook via de betaalmogelijkheden van de shop, maar als dat echt niet werkt wil ik dat laatste ook wel handmatig doen.

Is dit uberhaubt mogelijk?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Stefand kan je me die oplossing ook eens mailen aub?
[email protected]

zou ideaal zijn mits de PS ik aan het opzetten ook redelijk dure artikelen zal bevatten. (machines voor horeca)
en zou ook graag via de shop bestellingen toch wel voorschot hebben voordat wij ook daadwerkelijk onze toestellen gaan invoeren/aankopen.

dank bij voorbaat
Rudy Cristael

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...