Jump to content

Nyt webhotel - hvor?


VickyK

Recommended Posts

Hej

Jeg har haft One.com som webhotel, men har simpelthen haft for lang loade tid på min webshop, så nu har jeg opsagt det, med henblik på flytning til andet webhotel.

Da nogen herinde havde anbefalet Meebox som værende billigt og med en effektiv support, har jeg kontaktet dem.
- Men jeg har så ikke hørt noget fra dem selvom det er to dage siden jeg skrev.... Det er da ikke hurtig betjening!

Er der andre billige webhoteller med suveræn support, der kan anbefales og som ikke er langsomme i visningen af webshoppen fra Prestashop???!!!


Med venlig hilsen, Vicky.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan 100% anbefale meebox som jeg har skrevet i en anden tråd så er der super god service. rabatkoden 4you skulle give 10% rabat på alle hoteller.

At de ikke har svaret er da meget underligt, de plejer at være der lige med det samme. Er du sikker på at det ikke er røget i dit spam filter eller noget?

Link to comment
Share on other sites

Hej

Tak for svarene - så er der lidt at tænke over.

Jeg har endelig fået svar fra Meebox hvor de også beklager det sene svar! En anden bruger herinde nævnte at man får rabat hvis man er Amino medlem - det bekræftede Meebox i min mail og der er 20% rabat det første år - så vidt jeg ved på alle hoteller?

Derudover har jeg påpeget to fejl på deres hjemmeside for dem - bl.a. i forhold til at flytte sit domæne, bliver man bedt om at indtaste sin EPP-kode - men de har glemt et felt hertil! Det vil de få rettet, fik jeg at vide.
Desuden var der et dødtlink på deres forside - man kan få flyttet sit DK domæne gratis, men der var ingen videre info herom, da linket ikke virkede og det ikke var at finde andre steder på sitet. Det retter de forhåbentlig også...

vh, Vicky.

Link to comment
Share on other sites

Du kan gratis selv flytte din .dk domæne host www.dk-hostmaster.dk, du kan få dit brugernavn ved at lave et whois, og så få tilsendt koden med en email herefter. Så skal man bare ind under redelager og så er det temlig meget lige til.

Link to comment
Share on other sites

Meebox helt klart.
Jeg kører på ders 9kr/mdr løsning og har INGEN problemer oplevet.
Siden har endnu IKKE haft et min. nede tid.

Havde tidligere Surftown 150kr/mdr løsning, og her var ugentligt omkring 1times nedetid.
Surftown er bare noget lort. Er selv lidt pinlig berørt over at jeg anbefalede det til Timpet :(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...