Jump to content
Sign in to follow this  
Sven Hurks

Upgrade van 1.3 naar 1.4

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben naar iemand op zoek die betaald voor mij mijn shop zou kunnen upgraden naar de nieuwste versie (uit mijn weten 1.4). Ik heb geen enkele kennis van scripting, vandaar.
Ik ontvang graag een reactie!

met vriendelijke groet,

Sven Hurks

Sven,

Je weet dat ik dat kan doen voor je, waarom reageer je niet op mijn mails?

hallo als jij de ftp gegevens stuurt zal ik jouw versie upgraden voor 25 euro via paypal naar de nieuwste versie
en werkend afleveren

dus inclusief logos terugzetten en links onderaan de pagina op jouw naam zetten

contact via info@aumatco.com

@tropischbruin heb jij een idee / verwachting voor de stabiele versie van 1.4?

@tropischbruin heb jij een idee / verwachting voor de stabiele versie van 1.4?

Geen idee wat het tijdbestek is voor een stabiele 1.4x, wel lijkt het er op dat deze versie "eindelijk" meer bied dan welke versie tot nu toe.

@TropischBruin het blijft gissen inderdaad. Nu al een 4e beta geeft wel aan dat ze ook echt een stabiele versie willen. Of er een beta 5 nog komt vraag ik me af..

@TropischBruin het blijft gissen inderdaad. Nu al een 4e beta geeft wel aan dat ze ook echt een stabiele versie willen. Of er een beta 5 nog komt vraag ik me af..

Ik krijg nooit helder wat men precies wil.

Wel gaat het bugfixen erg snel.

Een kennis/collega van mij heeft een shop gebaseerd op PrestaShop en zijn huidge gemigreerd naar de laatste beta en is wild enthousiast.
Ik begreep dat het migreren an-sich vrij soepel en zonder problemen gaat, alleen als je een custom template hebt zul je aan de bak moeten.

Ik krijg nooit helder wat men precies wil.

Wel gaat het bugfixen erg snel.

Een kennis/collega van mij heeft een shop gebaseerd op PrestaShop en zijn huidge gemigreerd naar de laatste beta en is wild enthousiast.
Ik begreep dat het migreren an-sich vrij soepel en zonder problemen gaat, alleen als je een custom template hebt zul je aan de bak moeten.

Ik ook niet. Ja dat klopt, ik heb ook 1 klant welke zelf heeft geupdate en die is ook erg enthousiast.
Ik mag straks voor een aantal shops ook gaan updaten , veel werk ben ik bang. Ik maak namelijk alleen maar custom shops.

Weet jij wat over de update functie tijdens de /install/ methode van de beta versie?
Heb je dit al uitgetest toevallig, of weet je er meer van?

Weet jij wat over de update functie tijdens de /install/ methode van de beta versie?
Heb je dit al uitgetest toevallig, of weet je er meer van?

Wat precies bedoel je?