Jump to content

Upgrade van 1.3 naar 1.4


Recommended Posts

@TropischBruin het blijft gissen inderdaad. Nu al een 4e beta geeft wel aan dat ze ook echt een stabiele versie willen. Of er een beta 5 nog komt vraag ik me af..


Ik krijg nooit helder wat men precies wil.

Wel gaat het bugfixen erg snel.

Een kennis/collega van mij heeft een shop gebaseerd op PrestaShop en zijn huidge gemigreerd naar de laatste beta en is wild enthousiast.
Ik begreep dat het migreren an-sich vrij soepel en zonder problemen gaat, alleen als je een custom template hebt zul je aan de bak moeten.
Link to comment
Share on other sites

@TropischBruin het blijft gissen inderdaad. Nu al een 4e beta geeft wel aan dat ze ook echt een stabiele versie willen. Of er een beta 5 nog komt vraag ik me af..


Ik krijg nooit helder wat men precies wil.

Wel gaat het bugfixen erg snel.

Een kennis/collega van mij heeft een shop gebaseerd op PrestaShop en zijn huidge gemigreerd naar de laatste beta en is wild enthousiast.
Ik begreep dat het migreren an-sich vrij soepel en zonder problemen gaat, alleen als je een custom template hebt zul je aan de bak moeten.


Ik ook niet. Ja dat klopt, ik heb ook 1 klant welke zelf heeft geupdate en die is ook erg enthousiast.
Ik mag straks voor een aantal shops ook gaan updaten , veel werk ben ik bang. Ik maak namelijk alleen maar custom shops.

Weet jij wat over de update functie tijdens de /install/ methode van de beta versie?
Heb je dit al uitgetest toevallig, of weet je er meer van?
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...