Jump to content

Firefox 2 en 3 front-end fouten?


Tommy H

Recommended Posts

Hi allemaal,

newbie Prestashop, maar erg blij met de functionaliteiten. Op dit moment OSC gebruiker, maar ga over.
Wat mij echter verbaasd is dat de standaard shop in firefox een hele andere weergave (lees niet compleet) shop zie?

klopt dat? Is hier een solution voor?

groeten,

Tom

Link to comment
Share on other sites

Het is niet zozeer mijn template, maar als ik de Prestashop Demo opstartte, http://www.prestashop.com/demo/, dan zag ik maar 2 blokken van de site. Zie net dat het niet meer zo is, dan zal wel aan mij gelegen hebben, het leek me ook al raar dat er geen crossbrowser check op gedaan was.. ;)

maareeh I2paq, ook van OSC naar Presta aan het gaan? Kom je naam ook geregeld tegen op OSC forum..

groet!

Link to comment
Share on other sites

Het is niet zozeer mijn template, maar als ik de Prestashop Demo opstartte, http://www.prestashop.com/demo/, dan zag ik maar 2 blokken van de site. Zie net dat het niet meer zo is, dan zal wel aan mij gelegen hebben, het leek me ook al raar dat er geen crossbrowser check op gedaan was.. ;)


Misschien gewoon een hik-up?


maareeh i2Paq, ook van OSC naar Presta aan het gaan? Kom je naam ook geregeld tegen op OSC forum..

groet!


Ja, en nee. Het inloggen met i2Paq was eigenlijk niet de bedoeling, ik opereer hier onder een andere naam (omdat dit los staat van mijn activiteiten daar). Een oplettende lezer weet welke :smirk:

Ik ben enthausiast over PrestaShop, werk druk aan de vertaling (hint 1!) en wil kijken of het mogelijkheden bied voor de toekomst. Voorlopig draait Tropischbruin.nl (hint 2!)nog prima op PHP5 en MySQL5 en heeft alles wat ik wil.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...