Jump to content

[solved] "Spook" verzend kosten !


Recommended Posts

Hallo,

Ik loop tegen een vreemd probleem aan, heb al in het forum gezocht maar geen oplossing gevonden tot nu toe.
Het volgende gebeurd, wannneer ik een artikel aan de winkelmandje toe voeg berekend hij 5,95€ voor verzending . Deze 5,95 heb ik nergens ingevuld, en ik heb de BTW voor verzending ook uit staan

Ik heb voor verzending ingesteld op gewicht 2 waardes .

Wanneer ik ga afrekenen blijft de 5,95€ staan tot op het moment dat ik van de verzend pagina door ga naar de betaal site.
Dan past hij de verzendkosten aan naar de 2,50€ die ikzelf ingevuld heb.

Wanneer ik eventueel meedere produkten wil toevoegen werkt alles prima zoals ik ingesteld heb.

Kan het niet vinden..... iemand tips ?

Anders is prestashop helaas voor mij onbruikbaar.
:(

Link to comment
Share on other sites

Hallo,
Anders is prestashop helaas voor mij onbruikbaar.


Neem dan een shop die wel voor je werkt! (ik ken er geen die zo compleet is als deze maar swa) ;-)

Iets meer moeite doen!


Ik loop tegen een vreemd probleem aan, heb al in het forum gezocht maar geen oplossing gevonden tot nu toe.
Het volgende gebeurd, wannneer ik een artikel aan de winkelmandje toe voeg berekend hij 5,95€ voor verzending . Deze 5,95 heb ik nergens ingevuld, en ik heb de BTW voor verzending ook uit staan

Ik heb voor verzending ingesteld op gewicht 2 waardes .

Wanneer ik ga afrekenen blijft de 5,95€ staan tot op het moment dat ik van de verzend pagina door ga naar de betaal site.
Dan past hij de verzendkosten aan naar de 2,50€ die ikzelf ingevuld heb.

Wanneer ik eventueel meedere produkten wil toevoegen werkt alles prima zoals ik ingesteld heb.

Kan het niet vinden..... iemand tips ?


Dat zit zeker in de configuratie hoor!
Ik heb een werkende demo en geen enkel vreemde bedragen worden bijgevoegd.
Link to comment
Share on other sites

Hallo,

Op dit moment draai ik al een shop met virtue mart maar wil hem wel overzetten.

Uiteraard wil ik er wel moeite voor doen alleen weet ik op dit moment niet goed waar ik die 5,95 moet zoeken

Heb je in je winkel ook verzendkosten naar gewicht ??

De winkelwagen reageert wel als ik de bezorgkosten aanpas van 0 naar b.v. 3 maar het totaal wordt dan 8,95

Ik had er ook al over gelezen in het engelstalige forum maar daar was helaas ook nog geen oplossing.

3048_CpdKvDnBPxgTRfS9uVbT_t

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ik loop ook tegen dit vage euvel aan en kan ook die 5,95 nergens terug vinden.

Wel zie ik dat het voor deze topic starter is opgelost, maar zie hier geen oplossing staan.
kan iemand mij zeggen hoe ik dit weg krijg?

alvast bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...