Jump to content

*Opgelost* Lagere verzendkosten bij bepaalde producten


Recommended Posts

Goedemorgen,

Ik zoek een methode om bepaalde producten een lager verzendtarief te geven tot een bepaalde hoeveelheid en dat het dan het pakkettarief wordt. Vroeger deed ik dat met gewicht. Gaf grotere pakketproducten bijvoorbeeld gewicht 1 en kleinere, waarvan er 2 in een enveloppe passen 0,49. zo gauw er 3 besteld worden, wordt het een pakket.

Kan dat nog steeds? Ik heb namelijk gratis verzenden binnen NL vanaf 50 en naar BE vanaf 80. Hoe kan ik di oplossen?

Alvast bedankt.

Edited by Peter Pastoor (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Inform-All said:

Hallo,

U kunt inderdaad een vervoerder aanmaken met het gereduceerde tarief, en deze laten bereken op gewicht. U kunt dan vervolgens per product aangeven of deze vervoerder actief is ja of nee.

Bedankt voor het antwoord.

 

Maar als ze dan kiezen voor een combinatie van dat product en een product dat wel gelijk een pakketproduct is? Kunnen ze dan asnog kiezen voor een lager verzendtarief?

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Inform-All said:

Hallo,

U kunt inderdaad een vervoerder aanmaken met het gereduceerde tarief, en deze laten bereken op gewicht. U kunt dan vervolgens per product aangeven of deze vervoerder actief is ja of nee.

Gelukt! Je kunt een max gewicht aan brievenbus geven! Heb dat nu op 1 gezet en mocht het daarboven komen, wordt de optie automatisch weggehaald :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...