Jump to content

MisterCash met Targetpay instellen


Recommended Posts

Hey,

Ik probeer een website op te zetten :P Het is mij gelukt om IDEAL en paypal aan de gang te krijgen.
Maar nu wil ik ook MisterCash gebruiken, omdat ik verwacht veel belgische klanten te krijgen.

Nu kwam ik uit bij Targetpay, iemand enig idee hoe je het instelt in prestashop? Is er een module
voor te vinden? Alvast bedankt

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hoi FireMultimedia,

Bedankt voor je reactie.
Weet jij zo of er al een werkende versie van mr cash is binnen een andere website pakket ( joomla e.d.)?
Deze zouden we kunnen ombouwen naar een werkende prestashop module.
Dit zijn we nu ook aan het door voor een ander webshop pakket met een andere betaal methode.

Goed idee om dit evt. met 3e te doen anders.

We horen het wel.


gr Geert

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Hoewel mijn reactie wat laat is kwam ik dit tegen: http://www.mistercash-checkout.nl/ Dit gaat over het installeren van de mister cash module voor prestashop. Hij is gemaakt door dezelfde club die ook mijn ideal-module heeft gemaakt en die bevalt uitstekend. E.e.a. kan zeker ook werken met target-pay.

 

Ik zal binnenkort eens kijken of ik deze module goed werkend kan krijgen in mijn shop. Wel zoek ik eerst nog mensen die me willen helpen met testen. Ik heb geen belgische bankrekening waardoor ik niet voldoende kan testen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...