Jump to content

Recommended Posts

Beste Mensen

 

Via onze dropshipper worden onze producten geupload

maar zijn er een heleboel producten die geen brand hebben toegevoegd

Hoe kan ik nu op een snellere manier van meerdere producten die dezelfde brand hebben hier deze namen toevoegen zodat ik deze niet een voor een moet doen

Anders moet ik er wel zo'n 1500 stuks handmatig doen

Wie o wie kan mij de juiste tip geven 

 

Ik hoor het graag snel van jullie

 

Groet,

Albertf12

Link to comment
Share on other sites

Daar zijn modules voor die het makkelijk maken. Persoonlijk vindt ik dit een hele fijne omdat je hem voor vrijwel alles kan gebruiken. Dus ook voor toekomstige updates heel snel prijsveranderingen etc doorvoeren.

https://addons.prestashop.com/en/fast-mass-updates/19965-bulk-mass-editing-products.html

Een andere mogelijkheid is om je producten te downloaden. Vervolgens een kolom brand toe te voegen, deze invullen en daarna weer uploaden. Dit is echter een heel secuur werkje waarbij gemakkelijk fouten worden gemaakt.  Heel veel problemen op het forum zijn csv of database gerelateerd en worden vaak veroorzaakt door een kleine misser die enorm veel werk kost.

De bovenstaande module doet het perfect en is ontzettend makkelijk in gebruik. Support op de module is ook prima.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
On 5/22/2018 at 2:02 PM, Albertf12 said:

Beste Mensen

 

Via onze dropshipper worden onze producten geupload

maar zijn er een heleboel producten die geen brand hebben toegevoegd

Hoe kan ik nu op een snellere manier van meerdere producten die dezelfde brand hebben hier deze namen toevoegen zodat ik deze niet een voor een moet doen

Anders moet ik er wel zo'n 1500 stuks handmatig doen

Wie o wie kan mij de juiste tip geven 

 

Ik hoor het graag snel van jullie

 

Groet,

Albertf12

Goedenavond mijn heer,

bestaat het merk op een ander gebied, met een bepaalde logica?

Als de producttitel [merk] [willekeurige tekst] is, kan deze worden geëxporteerd.

Als de titel in dit geval Apple iPhone X is, kan het programma begrijpen dat het merk Apple is.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...