Jump to content

Hvordan vises kategorier på forsiden?


FELTET.DK

Recommended Posts

Hej :-)

Jeg er helt ny i Prestashop og har netop oprettet de forskellige kategorier til mine varer.

Kategorierne vises ikke på forsiden af shoppen. Der ligger kun de "standard" kategorier (art og clothes), som allerede var i shoppen.

Hvordan får jeg mine kategorier til at stå på forsiden af shoppen?

På forhånd tak :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hvorfor har du skjult dette indlæg samt svar? Hvis det er løst, så lad andre se svar og ret overskriften, hvis det ikke er løst, så skriv det. Hele grundstenen i et forum er at hjælpe andre. (Jeg håber, Prestashop afskaffer muligheden for, at brugere selv agerer moderatorer)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Prestafan1234 said:

Hvorfor har du skjult dette indlæg samt svar? Hvis det er løst, så lad andre se svar og ret overskriften, hvis det ikke er løst, så skriv det. Hele grundstenen i et forum er at hjælpe andre. (Jeg håber, Prestashop afskaffer muligheden for, at brugere selv agerer moderatorer)

 

Jeg har pt sat projekt prestashop i bero grundet alvorlig sygdom i familien (hvilket jeg også skrev som begrundelse for, at skjule indlægget!). Jeg har derfor ikke overskud til at holde øje med hvad der bliver skrevet på indlægget, men vil samtidig gerne kunne fortsætte projektet, når der igen er overskud. Jeg beklager naturligvis DYBT!!!!

Hvis du fungerer som administrator må du gerne slette min profil, for jeg finder selv ud af det for fremtiden! Det her det er for uforskammet!

Link to comment
Share on other sites

Det beklager jeg, men jeg kan desværre ikke se nogen årsag til at et indlæg er skjult, Nogle brugere opretter en profil, stiller spørgsmål og skjuler så disse når de har fået svar og fordufter fra forum - hvilket som nævnt er meget lidt i ånden på forum. Derfor viste jeg dit indlæg igen.

Jeg ved ikke, hvorfor du synes, det er uforskammet. Selv om du ikke er aktiv i forum i et stykke tid, er der da ingen grund til at skjule indlæg (hvis det var tilfældet skulle jeg selv skjule næsten 4000 indlæg). Ligeledes er der heller ikke nogen grund til at slette din profil, den kan jo bare forblive aktiv, til du en dag vender tilbage - og her vil du så også nemt kunne finde tilbage til de indlæg du selv har skrevet ved at gå ind på din profil.

Hvis du ikke vil have opdateringer om dette indlæg, kan du blot ændre indstillinger øverst her på siden.

Jeg håber det bedste for dit familiemedlem.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...