Jump to content

SOLVED: Vise priser både med og uden moms


ARhifi.dk

Recommended Posts

Jeg vil godt vise priserne både med moms og uden moms, idet jeg på forsiden gør opmærksom på, at kunder udenfor EU ikke skal betale dansk moms.

Jeg viser default priserne med moms, men kunder udenfor EU vil naturligvis gerne spare 20% dansk moms, og de kan ikke se de gør det, fordi priserne jo er med moms.


Kan nogen fortælle hvilken php-modul skal jeg modificere, således dette bliver muligt?

Faktisk vil det være rart, hvis webshoppen selv kan detektere om kunden kommer fra et land udenfor EU eller i EU, således man kan vise de "rigtige" priser helt automatisk.

Denne feature er vigtig for mig, da jeg sælger primært til kunder i Asien.


Det vil også være rart om webshoppen automatisk kan se om kunden kommer fra f.eks. Danmark, for således at vise priserne i DKK, eller hvis det er en kunde fra Japan, så vise priserne i JPY, eller hvis det er en kunde fra USA, så vise priserne automatisk i USD, osv..



Håber en ekspert kan hjælpe!


Med venlig hilsen

ARhifi.dk

Link to comment
Share on other sites

Hvis du hente det modul der hedder community filter search, så ligger der en theme fil et sted der i som viser begge dele :)


Tak, men jeg forstår ikke helt svaret.

Jeg forstår dog jeg skal rette i theme filerne, men det vil da være rart med et theme, som allerede viser priser med og uden moms.
Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår dog jeg skal rette i theme filerne, men det vil da være rart med et theme, som allerede viser priser med og uden moms.

Ja, men nogen gange må man altså selv gøre en indsats.

Du får ikke alt forærende, beklager.
Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår dog jeg skal rette i theme filerne, men det vil da være rart med et theme, som allerede viser priser med og uden moms.

Ja, men nogen gange må man altså selv gøre en indsats.

Du får ikke alt forærende, beklager.


Jeg regnede heller ikke med at få noget foræret, og jeg skal nok fikse problemet, men det ville da være dejligt om nogen kunne give et hint, det er vel derfor vi har et forum, således vi kan hjælpe hinanden.

Well, I know, just fix the theme. :)

Så kan jeg da fortælle andre bagefter, hvordan man skal gøre, når ingen andre vil hjælpe. ;)


ARhifi.dk
Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...
On 12/8/2010 at 2:53 PM, ARhifi.dk said:

SOLVED:

Ret i products.tpl filen og evt. også i product-list.tpl filen, som findes i theme folderen. :)

global.css skal nok også fixes, men det kommer an på hvilke tema, man har valgt.

ARhifi.dk

Kunne så være rigtig rart at vide hvad der skal rettes?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...