Jump to content

Ny webshop


Henrik Larsen

Recommended Posts

Hej
Når du skriver udvidelser til "Postdanmark med mere", hvad mener du så? Du kan sagtens sætte shoppen op til at bruge PostDanmark, men mener du integration med Webpack eller? Plugins hedder moduler i Prestashop. og en standardshop har rigtig mange moduler med, som blot skal installeres/aktiveres/konfigureres (det er nemt at finde ud af), og der findes et utal af moduler, både gratis og købeudgaver.

Link to comment
Share on other sites

Mange tak for det fine svar, ja nu er jeg så kommet igang men shoppen er forsat på engelsk.

Det jeg mente med PostDanmark var de forskellige pakke og brev størrelser. Er der nogle af jer der har lavet sådan en før?


Det næste spørgsmål er lige så dumt er det nemt at få dansk på webshoppen (det er mest danskere der skal handle).

Link to comment
Share on other sites

Selv tak:-)

Du skal have den danske sprogpakke installeret, så er alt oversat. Søg her i det danske forum.
PostDanmark (eller en hvilken som helst forsendelsesmetode) skal sættes op i BO (Back Office)
Start evt. med at læse PrestaShops wiki til de mest basale indstillinger, så du kan komme i gang: http://www.prestashop.com/wiki

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg et par gange prøvet at installere dansk uden held, som i kan se på billedet så bliver sproget importeret men ikke oprettet, gør jeg noget forkert?


Jeg har hentet sprogfilen og pakket den ud og prøvet at uploade den fil jeg har unzippet, det eneste der sker er at filerne kommer godt nok ind i fil arkivet.

Jeg har vedlagt 2 billeder for at vise hvad jeg har udført.

34559_ckzyDUqckCM5FuImtC8T_t

34560_qUEJA123aV4BCQnOpc9i_t

Link to comment
Share on other sites

Så kan det jo være spændende at vide, hvad du har valgt istedet.
Magento, og hvad de ellers hedder er efter min mening noget tunge at arbejde med.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Jeg har valgt at arbejde med Unique Systems som jo er Dansk udvikling af OSC

EDIT: Dog vil jeg forsøge at arbejde med at få PS til at virke til dette projekt, men min chef vil kun arbejde med noget der er dansk i administrator det samme gælder mig)


Der finders oversættelser til back office som gør den dansk fandt den en gang på forumet et eller andet sted (kan slef ikke huske det nu)

Men sig endelig til hvis vi skal hjælpe igen :)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...